افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

تساوی تیم فوتبال ایران مقابل ازبکستان/دو محرومیت و یک پنالتی از دست رفته – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 392329
تساوی تیم فوتبال ایران مقابل ازبکستان/دو محرومیت و یک پنالتی از دست رفته – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 17:30 امروز پنجشنبه در ورزشگاه بنیاد کار تاشکند برگزار شد. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که دو تیم در نیمه اول عملکرد ضعیفی داشتند اما در نیمه دوم ایران با از دست دادن یکی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 17:30 امروز پنجشنبه در ورزشگاه بنیاد کار تاشکند برگزار شد.

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که دو تیم در نیمه اول عملکرد ضعیفی داشتند اما در نیمه دوم ایران با از دست دادن یکی از بازیکنان خود شرایط سخت تری داشت و توانست دروازه خود را بسته و آماده نگه دارد دیدار با یک امتیاز از بازی خارج از خانه بازی بعدی با قطر خواهد بود.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، علی نعمتی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس (71-امید نورافکن)، علیرضا جهانبخش (78-علی قلیزاده)، محمد محبی (55- مهدی قیدی)، مهدی عظمون طارمی و (78- شهریار مغانلو).

ترکیب ازبکستان:

اتکیر یوسوپوف، خسان الدین علیکولوف، عبدالقادر خوسانوف، رستمجان آشورماتوف، فرخ سفیف (خوجیاکبر علیجانف-46)، شیرزد نصراللهوف، اوتابک شوکوروف، عادلجان خمروبکف، جلال الدین ماشاریپوف، عباسبک فیض اللهوفوروف-7.

احتیاط در شروع بازی.

تیم کشورمان که در این دیدار قرمزپوش شده بود دقایق ابتدایی را با احتیاط سپری کرد و با اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشت اما با پاس های مطمئن و بدون خطا سعی کرد به دروازه بومی نزدیک شود.

برتری فنی ایران بدون جایگاه جدی

شاگردان امیر قلعه نویی اگرچه در دقایق ابتدایی خود را بهتر از رقیب نشان دادند و توپ را بیشتر در زمین به گردش درآوردند اما نتوانستند از این برتری برای رسیدن به دروازه و ایجاد موقعیت خطرناک استفاده کنند. این روند تا دقیقه 15 ادامه داشت و دو تیم بدون شرایط خاصی به کار خود ادامه دادند.

باخت عجیب دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول

در شرایطی که دو تیم در ابتدای بازی نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند، در دقایق میانی و اواخر نیمه اول، هر دو تیم تمایلی به حمله نداشتند و توپ را به گردش درآوردند. مرکز زمین بود و سعی می کرد پاس های کوتاهی به زمین بزند اما اتفاق خاصی در گل ها نیفتاد.

اخراجی که کار ایران را سخت کرد

تیم ایران که در نیمه اول نتوانست نمایش قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد، در دقایق ابتدایی نیمه دوم در شرایط سختی قرار گرفت. در دقیقه 56 این دیدار صالح حردانی با یک تکل خشن که روی پای بازیکن حریف فرود آمد با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم در دقایق باقی مانده کار سختی پیش رو داشته باشد.

دومین بازیکن محروم ایران!

در دقیقه 66 این دیدار سامان قدوس که پس از اخراج حردانی به دفاع راست رفته بود، دیدار بعدی تیم ملی مقابل قطر را به دلیل اخطار از دست داد و به این ترتیب پس از صالح حردانی دومین بازیکنی شد که بازی بعدی این تیم را از دست می دهد. . تیم ملی

تغییرات برای بهتر شدن

کادر فنی دو تیم در دقایق پایانی نیمه دوم با هدف گلزنی تعویض هایی انجام دادند. استون آرونوف پرسپولیس از آن دسته بازیکنانی بود که به میدان رفت تا ازبک ها با یک بازیکن کمتر به گل برسند. در این ایران مغانلو، مهدی قیدی و قلی زاده به جمع دیگران پیوستند.

بالاخره یک پنالتی اعلام شد.

در حالی که دو تیم در اعتراض به صحنه هایی که در محوطه جریمه رخ داده بود و معتقد بودند داور استرالیایی باید برای آنها پنالتی بگیرد، در نهایت در دقیقه 90 در یک رفت و برگشت که علی قلی زاده قصد داشت توپ را به سمت دروازه حریف ببرد. توپ به دست آشور ماتوف برخورد کرد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد.

بررسی صحنه جنجالی و اخراج پنالتی

داور استرالیایی اگرچه ابتدا اعلام ضربه پنالتی کرده بود، اما پس از لحظاتی که بازیکنان ازبکستان به اعتراض پرداختند، برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و چندین بار فیلم را مرور کرد و در نهایت پنالتی را باطل کرد تا بهترین فرصت را به آنها بدهد. به ایران. برای گلزنی

تلاش هایی که ناموفق بود

در دقایق وقت اضافه که مد نظر داور استرالیایی بود، هر دو تیم تلاش کردند تا از حریف پیش بیفتند اما نتوانستند دروازه ها را تهدید جدی کنند. در یکی از این صحنه ها ضربه سر سعید عزت اللهی توسط دروازه بان ازبکستان به کرنر فرستاده شد. در ثانیه های پایانی حملات ایران بیشتر بود اما در نهایت دو تیم به تساوی سومی در یک سال رسیدند تا هر دو تیم 7 امتیازی شده و مدعی صعود از این گروه هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.