افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

دستاوردهای هریس؛ پرفروش ترین کتاب آمازون

  • کد خبر : 392290
دستاوردهای هریس؛ پرفروش ترین کتاب آمازون

کتاب ۱۹۱ صفحه‌ای با عنوان «دستاوردهای کامالا هریس» در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون قرار گرفت. صفحات آن که به عنوان یک کتاب طنز و دارای اتهامات سیاسی طراحی شده است، خالی است و به این معنی است که هریس هیچ کاری انجام نداده است. روزنامه «ایندیان اکسپرس» در گزارشی به واکنش کاربران فضای مجازی می […]

کتاب ۱۹۱ صفحه‌ای با عنوان «دستاوردهای کامالا هریس» در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون قرار گرفت. صفحات آن که به عنوان یک کتاب طنز و دارای اتهامات سیاسی طراحی شده است، خالی است و به این معنی است که هریس هیچ کاری انجام نداده است.

روزنامه «ایندیان اکسپرس» در گزارشی به واکنش کاربران فضای مجازی می پردازد چرا که انتشار این کتاب به قلم «جیسون دوداش» سر و صدای زیادی در صفحات شبکه های اجتماعی به پا کرده است و بسیاری از آنها کمالا هریس را به سخره گرفته اند. معاون رئیس جمهور رئیس جمهور ایالات متحده است و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور را معرفی کرده اند.

کاربر “Jack On Herd” در صفحه نوشت

این ویدئو که در آن فردی صفحات خالی کتاب “دستاوردهای کامالا هریس” را ورق می زند، تاکنون بیش از 14 میلیون بازدید داشته و کاربران واکنش های جالب و خنده داری از خود نشان داده اند.

یکی از کاربران ایکس به فروش بالای این کتاب اشاره کرده و نوشته است: “در کسری از ثانیه پرفروش شد! هر کی نوشته درست می گوید!” شخص دیگری در X نوشت: «ام جی! اگر این درست باشد، آن را به صورت ناشناس برای همه دوستانم ارسال می کنم! کاربر دیگری واکنش نشان داد: نسخه صوتی کتاب را خریدم تا ساعت ها در سکوت مطلق باشم!

حتی برخی از کاربران به عنوان خوانندگان این کتاب با تمسخر نوشتند: این کتاب بسیار تاثیرگذار است و حاوی اطلاعات ارزشمندی است!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.