افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

رد تن ادغام شده با کیف پول حسابداری

  • کد خبر : 392279
رد تن ادغام شده با کیف پول حسابداری

به گزارش بازار، Volt Ledger Live آپدیت جدید و هیجان انگیزی را منتشر کرده است. به لطف همکاری با Zondax، این پلتفرم اکنون از توکن های Toon Network و NatCoin پشتیبانی می کند. این ادغام به کاربران اجازه می دهد تا توکن های TonCoin و NatCoin خود را مستقیماً در برنامه Ledger Live مدیریت کنند. […]

به گزارش بازار، Volt Ledger Live آپدیت جدید و هیجان انگیزی را منتشر کرده است. به لطف همکاری با Zondax، این پلتفرم اکنون از توکن های Toon Network و NatCoin پشتیبانی می کند. این ادغام به کاربران اجازه می دهد تا توکن های TonCoin و NatCoin خود را مستقیماً در برنامه Ledger Live مدیریت کنند. در نتیجه تجربه کاربری بهتر و ایمن تری دارند.

با آخرین به‌روزرسانی Ledger Live، کاربران اکنون می‌توانند به طور یکپارچه به دارایی‌های بلاک چین TON و نه توکن‌های خود دسترسی داشته باشند. چنین ادغامی به این معنی است که کاربران Ledger دیگر نیازی به برنامه های شخص ثالث برای مدیریت توکن های خود ندارند، زیرا همه چیز را می توان مستقیماً در Ledger Live مدیریت کرد. این امر مدیریت توکن را به ویژه برای کاربران بلاک چین که اکنون راه امن تری برای ذخیره، ارسال و دریافت دارایی های خود دارند، ساده می کند.

بلاک چین TON به دلیل مقیاس پذیری و محبوبیت رو به رشد خود در دنیای وب 3 شناخته شده است. زیرساخت امنیتی قوی لجر تضمین می کند که کاربران تازه کار و با تجربه می توانند دارایی های خود را بدون نگرانی در مورد تهدیدات امنیتی بالقوه مدیریت کنند.

شایان ذکر است که قیمت TON Coin ⮟ TON: 5,077 دلار در حال حاضر در محدوده 5.1 دلار قرار دارد. این توکن در روز گذشته حدود 1% از ارزش خود را از دست داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.