افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

داخلی شدن 65 درصد از صنعت لوازم خانگی.

  • کد خبر : 392215
داخلی شدن 65 درصد از صنعت لوازم خانگی.

به گزارش بازار، مهندس عادل نجف زاده در گفت وگویی اظهار داشت: هم از نظر تعداد و هم از نظر تنوع تولید محصولات لوازم خانگی رشد چشمگیری را شاهد هستیم و این در حالی است که بازار مصرف داخلی رونق دارد و شرایط صادرات به بازارهای بین المللی جدید فراهم شده است. نیز ارائه می […]

به گزارش بازار، مهندس عادل نجف زاده در گفت وگویی اظهار داشت: هم از نظر تعداد و هم از نظر تنوع تولید محصولات لوازم خانگی رشد چشمگیری را شاهد هستیم و این در حالی است که بازار مصرف داخلی رونق دارد و شرایط صادرات به بازارهای بین المللی جدید فراهم شده است. نیز ارائه می شوند.

وی بیان کرد: برای ارتقا، افزایش عمق داخلی سازی و رشد تولید، دولت و مجلس باید هم در زمینه تسهیل قوانین و هم در تخصیص بسته های حمایتی اقدامات جدی انجام دهند.

نجف زاده افزود: دولت و مجلس برای حمایت از تولیدکنندگان و زمینه ساز بازارهای جدید صادراتی در کشورهای همسایه و تامین منابع ارزی لازم برای واردات فناوری های نوین این صنعت، اقدامات ویژه ای انجام دهند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در صنعت لوازم خانگی به تکامل نسبی رسیده ایم، اما برای افزایش عمق بومی سازی و رقابتی شدن این صنعت باید با حمایت مجلس انحصار ایجاد شده در این حوزه شکسته شود. و دولت و موانع وارداتی که برای این صنعت در نظر گرفته شد باید با دیدی گسترده اصلاح شود.

نجف زاده با بیان اینکه زنجیره صنعت لوازم خانگی سهم زیادی از اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است افزود: برای رشد تولید و توسعه صادرات دولت و مجلس باید هم از بحث تعرفه ترجیحی و هم در تامین ارز حمایت کنند. . که تولیدکنندگان به آن نیاز دارند.

وی همچنین درباره چالش نهایی برق صنعت لوازم خانگی و راهکار تامین برق مورد نیاز این صنعت گفت: صنایع ما باید با هدف کاهش مصرف انرژی به سمت صنعت دانش بنیان حرکت کنند و وزارت نیرو نیز باید از این صنعت حمایت کند. دولت در بهبود زیرساخت های تولید انرژی در کشور.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.