افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

ایجاد مراکز نوآوری و فناوری در حوزه ورزش/حمایت از تشکیل پارک های فناوری ورزشی

  • کد خبر : 391943
ایجاد مراکز نوآوری و فناوری در حوزه ورزش/حمایت از تشکیل پارک های فناوری ورزشی

در نشست هم اندیشی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و معاونان وی با وزیر ورزش و جوانان و معاونان وزیر، طرفین در زمینه ایجاد صندوق ریسک سرمایه گذاری در صنعت فناوری ورزش، ایجاد مراکز نوآوری و فناوری در حوزه ورزش و حمایت از تشکیل پارک فناوری ورزشی به توافق رسیدند. به […]

در نشست هم اندیشی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و معاونان وی با وزیر ورزش و جوانان و معاونان وزیر، طرفین در زمینه ایجاد صندوق ریسک سرمایه گذاری در صنعت فناوری ورزش، ایجاد مراکز نوآوری و فناوری در حوزه ورزش و حمایت از تشکیل پارک فناوری ورزشی به توافق رسیدند.

به گزارش ایسنا، در نشست معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و وزارت ورزش و جوانان که روز پنجشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حسین افشین با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: این وزارتخانه وزارت ورزش اولین وزارتخانه ای است که این جلسه را برگزار می کند. ما همایش مشترک را برگزار کردیم و این نشان می دهد که آقای دکتر دنیامالی وزیر ورزش به بحث علمی و اجرایی توجه ویژه دارند. برای ما این نویدبخش است که با حضور وزیر ورزش و جوانان بتوانیم در حوزه علم و فناوری ورزش و جوانان اقدامات موثری انجام دهیم.

وی افزود: در بررسی های انجام شده قبل از این جلسه متوجه شدیم که معاونت علمی و فناوری در حوزه ورزش کاری انجام نداده و همکاری بین این دو نهاد صورت نگرفته است. هدف ما ترویج دانش و موضوعات مبتنی بر فناوری در حوزه ورزش است. این رشته یک رشته ترکیبی است و این رشته از علوم متعددی تشکیل شده است. یکی از موارد مهمی که در حال رخ دادن است استفاده از هوش مصنوعی است که تمام حرکات ورزشکاران را آنالیز می کند.

افشین افزود: رشته ورزش از نظر دانش اولیه بسیار سخت است و نیاز به تحقیق و مطالعه فراوان دارد. امروزه ما به علم و فناوری روز نیاز داریم، از تولید لباس گرفته تا تجهیزات. معاونت علمی و فناوری می تواند بازوی توانمند وزارتخانه ها باشد و ما وظیفه داریم با تعامل با وزارت ورزش ورزش را توسعه دهیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ادامه داد: نیروهای نخبه خوبی در کشور وجود دارد که می توانیم از آنها بهره ببریم و با کار مشترک به اقدامات مثبت برسیم. رشته ورزشی ظرفیت های زیادی در کشور دارد. قدرت یک کشور در ورزش است و با کسب مدال می توانیم عزت کشور را به رخ بکشیم.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، افشین گفت: برای اجرای برنامه ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر به زمان نیاز داریم. کاشت باید در محیط های مختلف ورزشی و جوانی انجام شود و باید منتظر جوانه زدن بذرها باشید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.