افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

درخواست تراکتور برای تعویق دیدار با گل گهر – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 391933
درخواست تراکتور برای تعویق دیدار با گل گهر – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید مظفری زاده در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: با توجه به اینکه دیدار تیم ملی کشورمان و قطر در دبی برگزار می شود و برنامه بازی ها نیز تغییر خواهد کرد. چهار بازیکن تیم ملی کشورمان دیرتر از موعد مقرر در تمرینات تراکتورسازی شرکت خواهند […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید مظفری زاده در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: با توجه به اینکه دیدار تیم ملی کشورمان و قطر در دبی برگزار می شود و برنامه بازی ها نیز تغییر خواهد کرد. چهار بازیکن تیم ملی کشورمان دیرتر از موعد مقرر در تمرینات تراکتورسازی شرکت خواهند کرد که برخلاف قوانین رایج است. از این رو با نامه ای به فدراسیون فوتبال درخواست تعویق بازی مقابل گل گهر را داده ایم.

وی افزود: برنامه بازی های تراکتورسازی در آسیا نیز تغییر کرده و با توجه به اینکه یک بازی خارج از خانه داریم باید حداقل دو روز مانده به بازی با روشن تاجیکستان به کشور محل بازی سفر کنیم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره برگزاری دیدارهای خانگی تیم های ایرانی در کشور ثالث گفت: این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل مشکلات پروازی بوده و امیدوارم با رفع این موانع، امتیاز میزبانی به کشور بازگردد. ایران. تیم ها

مظفری زاده ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط شهر تبریز برای میزبانی بازی های آسیایی مهیا است، می خواهیم در بازی های آسیایی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شکوه و عظمت هواداران را به همگان نشان دهیم. بنابراین بلافاصله نامه ای به تیم روشن تاجیکستان نوشتیم تا بازی خانگی و خارج از خانه دو تیم به تعویق بیفتد. خوشبختانه پس از رایزنی و مذاکره باشگاه تاجیکستان درخواست ما را پذیرفت و جا دارد از رهبری این باشگاه نیز تشکر کنم. البته این موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کرده ایم و منتظر تایید نهایی AFC هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.