افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

سریال هشت پا جایگزین سریال طوبی چند قسمت و چند ساعت پخش می شود؟/ داستان و بازیگران

  • کد خبر : 391809
سریال هشت پا جایگزین سریال طوبی چند قسمت و چند ساعت پخش می شود؟/ داستان و بازیگران

سریال «هشت پا» سریالی در ژانر پلیس جنایی است که پخش آن به جای سریال طوبی از شبکه یک از چهارشنبه 27 مهرماه آغاز شد. به گزارش اسمارتک نیوز، با نزدیک شدن به قسمت های پایانی سریال «هشت پا» در ژانر پلیس جنایی، سریال طوبی در کنداکتور پخش شبکه یک قرار می گیرد. خلاصه ای […]







سریال «هشت پا» سریالی در ژانر پلیس جنایی است که پخش آن به جای سریال طوبی از شبکه یک از چهارشنبه 27 مهرماه آغاز شد.



به گزارش اسمارتک نیوز، با نزدیک شدن به قسمت های پایانی سریال «هشت پا» در ژانر پلیس جنایی، سریال طوبی در کنداکتور پخش شبکه یک قرار می گیرد.

خلاصه ای از سریال اختاپوس

به گزارش تجارت نیوز، داستان اختاپوس درباره یک پلیس جوان است که درگیر یک قتل مشکوک می شود. اما پرونده قتل مشکوک سرآغاز ماجراهای عجیبی است که در جریان تعقیب و گریز این پرونده برای پلیس جوان اتفاق می افتد. نکته جالب این سریال حضور سعید چنگیزیان در نقش پلیسی است که در این سال ها بازی نکرده و محمد صادقی که پس از مدت ها به تلویزیون بازگشته است.

بازیگران سریال هشت پا چه کسانی هستند؟

سعید چنگیزیان بازیگر «زخوم کاری» در این سریال در نقش یک کارگاه حرفه ای ظاهر می شود. کارآگاه کیانفر در حین بررسی قتل یک مرد ثروتمند به مظنون اصلی پرونده یعنی سعید با بازی رضا اکبرپور می رسد و سعی می کند این معمای پیچیده و مرموز این جنایت را کشف کند.

هنرمندانی چون محمد صادقی، نادر سلیمانی، افشانا شیره آزاد، علی ایسیوند، احمد نجفی، رویا جاودنیا، ایرج نوذری، محمد فیلی، سودابه بیضایی، مینا وحید، هلیا امامی، علیرضا مهران، مینا وحید، ایوب آقاخانی، کمند امیرسلیمانی، علیرضا جلالی تبار، سپند امیرسلیمانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا اکبری، محسن بهرامی، نسرین نکیسا، ابوالفضل جمشیدی، مسعود کشاورز، سیامک رشیدی و… در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال اختاپوس چند قسمت است؟

«هشت پا» به نویسندگی علی طالب آبادی در 20 قسمت و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است. این سریال محصول مشترک مرکز سیما فیلم و معاونت فرهنگی اجتماعی فرجا (ناجی حنار) است که توسط موسسه فرهنگی هنری وصاف صبا تولید شده است.

بازیگران اصلی «هشت پا» عبارتند از: «محسن فلاحی» مدیر فیلمبرداری، «وحید سلطانی» صدابردار، «سعید کنگاور نظر» مدیر تولید، «ملیکا سهرابی زاده» طراح صحنه، «سمیرا شجاعی» طراح صحنه و لباس، «مرتضی کهزادی» طراح گریم، امین شریفی، تدوین، صدابردار، محمدحسین غضنفری، فاطمه کرباسچی، تدوین، حمیدرضا علیپور، دستیار کارگردان و طراح، سیامک رشیدی، بازیگر، کسری نیک بهابات، عکاس، ساروناز مظاهری. روابط عمومی.

پخش و تکرار سریال هشت پا چند ساعته؟

سریال هشت پا هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود و هر روز دو بار تکرار می شود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.