افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1404 از 22 مهر آغاز می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 391795
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1404 از 22 مهر آغاز می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه ۲۲ آغاز و شنبه ۲۸ روز دیگر پایان می یابد. وی تاکید کرد: متقاضیان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و رعایت […]

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه ۲۲ آغاز و شنبه ۲۸ روز دیگر پایان می یابد.

وی تاکید کرد: متقاضیان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و رعایت شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن در آزمون مذکور شرکت کنند.

پورعباس افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نظام آموزشی کشور منتشر می شود و تمامی مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام انجام می شود. به طور انحصاری به صورت آنلاین در www.sanjesh.org انجام شود.

پذیرفته شدگان دوره های آموزش رایگان روزانه آزمون کارشناسی ارشد 1403 امکان شرکت مجدد در آزمون 1404 را نخواهند داشت.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تاکید کرد: پذیرفته شدگان دوره های آموزشی رایگان روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 فارغ از اینکه در دانشگاه یا موسسه مورد تایید ثبت نام کرده باشند یا خیر. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1405 به بعد نمی توانند مجدداً در آزمون 1404 شرکت کنند.

پورعباس درباره پذیرفته شدگان دوره روزانه در سال 1402 و قبل از شروع به تحصیل گفت: این دسته از متقاضیان باید در پایان مهلت ثبت نام سال 1404 برای شرکت مجدد در آزمون 1404 از دانشگاه یا مؤسسه انصراف دهند. آزمون پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در دوره جدید باید فرم انصراف قطعی دوره قبلی را به دانشگاه پذیرنده ارائه دهند.

وی افزود: پذیرفته شدگان دوره های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد 1403 و همچنین دانشجویان شاغل می توانند در دوره های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد مشروط بر اینکه مشکلی در سامانه تکلیف برادران وجود نداشته باشد، تحصیل کنند. مانند سنوات گذشته بدون انصراف از تحصیل و در صورت دارا بودن سایر شرایط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما، در صورت قبولی در آزمون کارشناسی ارشد 1404، در صورت قبولی در جدید رشته، قبولی قبلی آنها لغو می شود و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور خاطرنشان کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 در روزهای دوم و سوم اسفند ماه 1303 برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.