افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

بهترین جاهای دیدنی تهران / در تاریخ قدم بزنید و بوی زندگی را استشمام کنید

  • کد خبر : 391720
بهترین جاهای دیدنی تهران / در تاریخ قدم بزنید و بوی زندگی را استشمام کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بسیاری از ما به دنبال بهترین ها در امور مختلف خود هستیم و برای رسیدن به آن هر کاری ممکن است انجام می دهیم، اما می دانید که این تلاش برای بهترین ها باید در تمام جنبه های زندگی شما نمایان باشد، مثلاً اگر می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بسیاری از ما به دنبال بهترین ها در امور مختلف خود هستیم و برای رسیدن به آن هر کاری ممکن است انجام می دهیم، اما می دانید که این تلاش برای بهترین ها باید در تمام جنبه های زندگی شما نمایان باشد، مثلاً اگر می خواهید برای این کار وکیل بگیرید. یک موضوع حقوقی، شما نباید به سادگی به سراغ انتخاب وکیل برای این کار بروید. کیفیتی که در زمینه مورد نظر خود دریافت می کنید بسیار بسیار بهتر است و از این رو یک فرد عاقل همیشه انتخاب خواهد کرد. بهترین است و برای رسیدن به آنها هر کاری ممکن است انجام خواهد داد.

اما باید به دنبال بهترین ها هم باشید تا برای خود خاطره سازی کنید، یعنی قسمت معنوی زندگی را با بهترین ها پر کنید، مثلاً اگر می خواهید با خانواده به تعطیلات بروید که مطمئناً خاطره ای برای شما خواهد شد. شما در آینده لبخند می زنی، باید به اطراف بگردی و مثلاً بهترین پارک های تهران یا زیباترین شهرک های تهران را پیدا کنی. برای ایجاد خاطرات با اطرافیانتان، از خانواده گرفته تا دوستان، به آنها مراجعه کنید. . بنابراین یک فرد دوراندیش حتی در هنگام خلق خاطرات خود نیز مراقب است و با برنامه ریزی آنها را به جلو می برد زیرا زندگی خاطرات بد زیادی برای ما به جا گذاشته است پس چرا نباید برای ثبت خاطرات خوب برای خود با آنها رقابت کنیم. اکنون در این مقاله به خاطرات شما نیز فکر کرده ایم و به همین دلیل می خواهیم مجموعه ای از بهترین مکان های دیدنی تهران را به شما معرفی کنیم که با دیدن آنها می توانید تاریخ را ورق بزنید تا بتوانید یک خاطره خوبی برای خودت برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید.

خیابان لاله زار

خیابان لاله زار از قدیم الایام یکی از شلوغ ترین خیابان های تهران به حساب می آمد، زیرا سنگفرش های آن جلوه خاصی دارد و هر راهرو رنگ و بوی هنر می دهد و شاید حالا تغییر کرده است، اما باز هم وقتی در این خیابان قدم می زنید. احساسی در درون شما زنده می شود که شما را به گذشته های دور می برد. شاید برایتان جالب باشد که امروزه این خیابان به بازار لوازم الکترونیکی تبدیل شده است، اما در گذشته محله علاقه مندان به تئاتر و هنر بوده است و البته هنوز هم می توان از ساختمان ها و خیابان های قدیمی این محله دیدن کرد. ، برخی از آنها در این خیابان می توانید به عنوان مثال هتل بزرگ را ببینید که زمانی معروف بود.

بهترین جاهای دیدنی تهران

آدرس لاله زار

خیابان لاله زار در منطقه 12 تهران قرار دارد و از محله فردوسی می گذرد. این خیابان در نزدیکی خیابان 15 خرداد واقع شده است.

نزدیکترین مترو به خیابان لاله زار

خیابان لاله زار از طریق ایستگاه های مترو توپخانه (ابتدای خیابان)، ایستگاه مترو سعدی (چهارراه سعدی و جمهوری) و ایستگاه مترو دروازه دولت (چهارراه الخبال و لاله زار نو) قابل دسترسی است.

بهترین جاهای دیدنی تهران

خیابان مولوی

خیابان مولوی را می توان قلب تپنده بازار تهران دانست که قدمت آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار می رسد و گنجینه ای از تاریخ و فرهنگ است و با هر قدمی که در این خیابان برمی دارید احساس می کنید در حال سفر به گذشته هستید. . بازار تاریخی مولوی مغازه های قدیمی و بوی تنباکو و پارچه های نو دارد که حس زندگی را به رگ هایتان تزریق می کند.

با دیدن کوچه ایلچی باغ، کوچه مرغی، خانه های قدیمی با حوض آب و… سبک زندگی سنتی تهران را در این خیابان خواهید دید. البته شاید این روزها این خیابان تغییرات زیادی کرده باشد اما هنوز ردپایی از گذشته در آن دیده می شود.

بهترین جاهای دیدنی تهران

آدرس خیابان مولوی است.

خیابان مولوی در منطقه 12 تهران واقع شده و از محله های تختی – خانی آباد، شهید هرندی، بازار تهران، سنگلج، کلامستان – برادران جوادیان، فروزش – امیر بهادر می گذرد.

نزدیکترین لوله به خیابان مولوی

ایستگاه مترو میدان محمدیه در خطوط 1 و 7 مترو تهران است که در تقاطع خیابان خیام و مولوی در میدان مولوی یا همان میدان اعدام قدیم واقع شده است.

بهترین جاهای دیدنی تهران

کافه گل رضایی

گل رضایی را می توان فضایی شناخته شده در میان کافه های تهران دانست که از سال 1310 تاکنون پابرجاست و چیزی تا صد سالگی اش باقی مانده است، کافه ای که بوی قهوه تلخ با عطر خاطره ها در هم آمیخته است. دیوارهای آن از گذشته ای دور سخن می گوید. این کافه قدیمی در خیابان 3 تیر مانند نگینی می درخشد و پذیرای اهل فرهنگ بوده است و افرادی مانند فروغ فرخزاد، صادق هدایت، شاملو و… هستند که بخشی از خاطرات خود را در این کافه به یادگار گذاشته اند. پس این کافه می تواند محل ملاقات مناسبی برای کسانی باشد که می خواهند نوستالژی نفس بکشند.

آدرس: تهران، چهارراه جنوب غربی، چهارراه وصل شیرازی، خیابان الخبال، پلاک 1272، پلاک 1272

بهترین جاهای دیدنی تهران



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.