افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

طوفان ویرانگر «میلتون» فلوریدا و آمریکا را درنوردید + فیلم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 391677
طوفان ویرانگر «میلتون» فلوریدا و آمریکا را درنوردید + فیلم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، صبح امروز پنجشنبه مرکز ملی طوفان ایالات متحده آمریکا (NHC) با صدور بیانیه ای از ورود طوفان دسته 3 «میلتون» به مرکز ایالت فلوریدا خبر داد. این مرکز اعلام کرد: طوفان میلتون، یک طوفان بسیار خطرناک و رده 3، منطقه سیستاکی فلوریدا را درنوردید، این طوفان خطرناک […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، صبح امروز پنجشنبه مرکز ملی طوفان ایالات متحده آمریکا (NHC) با صدور بیانیه ای از ورود طوفان دسته 3 «میلتون» به مرکز ایالت فلوریدا خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: طوفان میلتون، یک طوفان بسیار خطرناک و رده 3، منطقه سیستاکی فلوریدا را درنوردید، این طوفان خطرناک جان مردم را تهدید می کند و شبه جزیره مرکزی فلوریدا با بادهای شدید و جاری شدن سیل مواجه خواهد شد.

مرکز ملی طوفان ایالات متحده تاکید کرد که حداکثر سرعت این طوفان هنگام رسیدن به این مناطق 120 مایل در ساعت تخمین زده شده است.

آسوشیتدپرس همچنین از قطع برق 2 میلیون خانه و کسب و کار در فلوریدا به دلیل طوفان میلتون خبر داد.

گفتنی است کارشناسان اقلیم نسبت به وقوع یکی از بزرگترین طوفان های سال های اخیر هشدار داده بودند. طوفان میلتون در حالی به ایالت فلوریدا می زند که کمتر از 2 هفته پیش ساکنان ایالت های فلوریدا، جورجیا، کارولینای جنوبی، تنسی، ویرجینیا و کارولینای شمالی “طوفان هلن” را تجربه کردند. تعداد کشته شدگان این طوفان حداقل 200 نفر اعلام شده است.

رسانه های آمریکایی سه شنبه گذشته اعلام کردند که ساحل خلیج فلوریدا برای مقابله با طوفان میلتون و امواج عظیم مورد انتظار آن آماده می شود.

این طوفان باعث تخریب گسترده مناطقی خواهد شد که 12 روز پیش توسط طوفان هلن آسیب دیدند و هنوز از خشم و ویرانی طوفان ایان که 2 سال پیش رخ داد بهبود نیافته اند.

از این نظر، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، وضعیت اضطراری را برای ایالت فلوریدا اعلام کرد و هزاران نیروی فدرال برای عملیات نجات بسیج شده اند.

شبکه NBC همچنین اعلام کرد که پیش از نزدیک شدن طوفان قدرتمند “میلتون” به ایالت فلوریدا، در جنوب شرقی آمریکا، در بزرگترین تخلیه در تاریخ آمریکا، بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر از ساکنان فلوریدا مجبور به تخلیه شدند. محل زندگی خود را ترک کنند و ثابت کنند که در آنجا امن هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.