افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

تعطیلات فیفادی فرصتی برای حل مشکل بزرگ استقلال است

  • کد خبر : 391506
تعطیلات فیفادی فرصتی برای حل مشکل بزرگ استقلال است

آفتاب نیوز: وقتی به صحبت های نزدیکان استقلال گوش کنید متوجه می شوید که این تیم کار بدنی مشخص و درستی انجام نداده و بدن بازیکنان استقلال به خصوص در اواسط نیمه دوم رو به زوال است. مصدومیت بازیکنان استقلال در این مدت و البته عملکرد این تیم در نیمه دوم و گل های خورده […]

آفتاب نیوز:

وقتی به صحبت های نزدیکان استقلال گوش کنید متوجه می شوید که این تیم کار بدنی مشخص و درستی انجام نداده و بدن بازیکنان استقلال به خصوص در اواسط نیمه دوم رو به زوال است.

مصدومیت بازیکنان استقلال در این مدت و البته عملکرد این تیم در نیمه دوم و گل های خورده نشان می دهد که استقلال از نظر آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار ندارد.

سهراب بختیاری زاده که یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ کشورمان است و با گلی که در جام جهانی به ثمر رساند نام خود را در بین بهترین های تاریخ فوتبال ایران ثبت کرد، همیشه یکی از بهترین و قوی ترین اندام ها را داشت. در طول دوران فوتبالی خود و می داند که یک بدن قوی می تواند تا چه اندازه به بازیکنان تیم کمک کند.

سهراب بختیاری زاده که چند سالی است در میادین فوتبال حضور دارد، می تواند خیلی سریع و به طور موقت تا آمدن سرمربی جدید، یک بدنساز باتجربه را جایگزین دستیار جواد نکونام کند. همان فردی که از کادرفنی استقلال جدا شد و این بدنساز را در کنار خود قرار داد تا بتواند هر چه سریعتر از فرصت هایی مانند تعطیلی موقت لیگ برتر استفاده کند و با برنامه های جدید و به روز بدنسازی جهان در این ورزش از فوتبال، وضعیت بدنی او به سرعت بازیکنان تیمش بهبود می یابد.

تیم استقلال که 6 مهرماه به مصاف ذوب آهن می رود، به خوبی می داند که از نظر بدنی مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ برتر قرار دارد و باید در شرایط سخت مقابل ذوب آهن حداکثر امتیاز را کسب کند. نزدیک شدن به بالای جدول امتیازات از دست رفته را جبران می کند تا سهراب بختیارزاده باید هر چه زودتر وضعیت بدنی بازیکنان تیمش را بهبود بخشد.

باید گفت؛ تیم استقلال مانند سایر تیم های لیگ برتری این روزها در تعطیلات فیفا این فرصت را دارد تا بازی های تدارکاتی را انجام دهد تا سهراب بختیاری زاده با وضعیت بازیکنان آشنا شود و بالعکس تمرینات بدنی فشرده کوتاه مدت را در چارچوب مسابقات انجام دهد. 7 تا 10 روز و سپس به لیگ برتر برگردید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.