افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

آیا در ماه اکتبر شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود؟

  • کد خبر : 391389
آیا در ماه اکتبر شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود؟

یکی از تحلیلگران معروف بازار معتقد است که اگر بیت کوین بتواند بر سطوح کلیدی پیش روی خود غلبه کند، احتمالاً روند صعودی قیمت آن دوباره آغاز خواهد شد. به گزارش اسمارتک نیوز، همچنین برخی دیگر از تحلیلگران با اشاره به شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) معتقدند که نمودار قیمت بیت کوین سیگنال های […]

یکی از تحلیلگران معروف بازار معتقد است که اگر بیت کوین بتواند بر سطوح کلیدی پیش روی خود غلبه کند، احتمالاً روند صعودی قیمت آن دوباره آغاز خواهد شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، همچنین برخی دیگر از تحلیلگران با اشاره به شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) معتقدند که نمودار قیمت بیت کوین سیگنال های صعودی را نشان می دهد.

بیت کوین در حال تکرار الگوی اکتبر 2023 است

پس از اینکه بیت کوین دیروز از مرز 63000 دلار عبور کرد، یکی از تحلیلگران بازار به نام مستعار جاودانهدر پلتفرم X اعلام کرد که اگر بیت کوین بتواند این سطح قیمت را حفظ کند، شاهد افزایش قیمت بیشتری خواهیم بود.

منبع: حساب Inmortal در پلتفرم X
منبع: حساب Inmortal در پلتفرم X

دیروز بیت کوین به بالاترین حد خود در 24 ساعت گذشته یعنی 64458 دلار رسید. قیمت این توکن از آن زمان اصلاح شد و در زمان نگارش این مقاله، در محدوده 62157 دلار معامله می شود.

در یک تحلیل بلندمدت، Inmortal نشان می دهد که بیت کوین روند قیمت خود را در اکتبر 2023 دنبال می کند. معامله گر نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بیت کوین پس از بیش از شش ماه حرکت جانبی در آستانه یک شکست بزرگ است.

منبع: حساب Inmortal در پلتفرم Xمنبع: حساب Inmortal در پلتفرم X
منبع: حساب Inmortal در پلتفرم X

با توجه به این نمودار، به نظر می رسد بیت کوین در مراحل پایانی تثبیت خود قرار دارد و در آستانه یک رالی بزرگ، مشابه آنچه سال گذشته اتفاق افتاد، قرار دارد. زمانی که قیمت بیت کوین نزدیک به 20000 دلار معامله می شد.

به گفته Inmortal، اگر بیت کوین بتواند از سطح مقاومت 64000 عبور کند، الگوی خود را تایید می کند و به بالاترین حد تاریخ خواهد رسید.

بیت کوین قرار است در اواسط اکتبر آغاز شود

یکی دیگر از تاجران محبوب بازار، با نام مستعار TechDev، معتقد است که بیت کوین در حال آماده شدن برای یک جهش قیمت عمده در اواسط اکتبر است که می تواند منجر به بالاترین قیمت های جدید شود.

این تحلیلگر بیان می کند که شاخص قدرت نسبی بیت کوین ساختار کف قیمتی ایجاد کرده است و نشانه های اولیه احتمال شروع یک حرکت صعودی جدید را نشان می دهد.

شاخص RSI برای تعیین وضعیت خرید یا فروش بیش از حد یک دارایی استفاده می شود. مقادیر این شاخص بین صفر تا 100 و سطح بین 70 تا 100 نشان دهنده اشباع بیش از حد و سطح بین 0 تا 30 نشان دهنده فروش بیش از حد است.

TechDev توضیح می دهد:

ما به همان تعداد هفته‌ها با بالاترین روند صعودی قبلی فاصله داریم که در زمان شکست ATH در سال‌های 2014-2017 فاصله داشتیم.

با دقت بیشتری می‌توانیم پتانسیل شکست RSI را ببینیم. این وضعیت مشابه آخرین باری است که یک الگوی مشابه در منطقه زرد دیده شده است. در آن زمان، شکست RSI یکی از شاخص‌های کلیدی تغییر بازار بود.

منبع: TechDevمنبع: TechDev
منبع: TechDev

این تحلیلگر نموداری را به اشتراک گذاشته است که بر اساس آن انتظار دارد قیمت بیت کوین در نوامبر یا دسامبر به حدود 90000 دلار افزایش یابد.

با توجه به همگرایی، این دیدگاه منجر به یکپارچگی نهایی در برابر خط روند بالایی می شود.

برای رهایی از این اصلاح خسته کننده، من اواسط اکتبر چشمانم بسته است در بلندمدت، بیت کوین یک خط افقی مشخص را تشکیل داده است.

من مراقب هرگونه انحراف احتمالی از مسیر مورد انتظار نارنجی هستم و در صورت مشاهده هر گونه تغییر، به‌روزرسانی خواهم کرد.

منبع: TechDevمنبع: TechDev
منبع: TechDev

دیلی هودلدیلی هودل

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-09 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.