افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

نوه نلسون ماندلا: ما نمی توانیم تا زمانی که رهبران ما شهید می شوند کنار بیاییم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 391377

به گزارش خبرگزاری مهر، ماندلا ماندلا، نوه نلسون ماندلا و جانشین و رئیس قبیله ماندلا، در بیانیه ای به شهادت سید حسن نصرالله واکنش نشان داد. در متن این بیانیه که در 28 سپتامبر 2024 منتشر شده، آمده است: ما نمی توانیم تا زمانی که رهبرانمان شهید می شوند کنار بایستیم، یا تسلیم می شویم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، ماندلا ماندلا، نوه نلسون ماندلا و جانشین و رئیس قبیله ماندلا، در بیانیه ای به شهادت سید حسن نصرالله واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه که در 28 سپتامبر 2024 منتشر شده، آمده است:

ما نمی توانیم تا زمانی که رهبرانمان شهید می شوند کنار بایستیم، یا تسلیم می شویم یا مقاومت می کنیم!

سرو بزرگ لبنان سقوط کرد، اما در سایه فداکاری باشکوه آن، جنگل های آزادی شکوفا خواهند شد. خداوند متعال شهادت سید حسن نصرالله را قبول فرماید. هیچ چیز او را از جنگ برای الاقصی، غزه مبارک و تمام فلسطین اشغالی منصرف نکرد. او بیش از 30 سال از زندگی خود را وقف مبارزه با اشغالگری امپریالیستی کرد و داستانش به عنوان یکی از مبارزان بزرگ آزادی که زندگی اش در فلسطین آزاد شده جشن گرفته خواهد شد، ثبت خواهد شد.

فکر و دعای ما با خانواده او، رهبران و پیروان حزب الله و مردم شجاع لبنان است که بی دریغ از آرمان عادلانه مردم فلسطین حمایت می کنند.

ما از همگان در محور مقاومت می خواهیم که قاطعانه با آپارتاید اسرائیل و برنامه های عمدی متحدانش برای نابودی رهبری مقاومت مقابله کنند. آنها به نقشه شیطانی خود ادامه خواهند داد و رهبران بیشتری را حذف خواهند کرد. اما آتش مقاومت و شورش که در دل مردم فلسطین و لبنان می سوزد تا طلوع آزادی خاموش نخواهد شد.

وداع با مجاهد بزرگ و رهبر ستاره جنگ سید حسن نصرالله، سخنان نلسون ماندلا، رئیس جمهور نمادین جهان را به یاد می آوریم که گفت: “من آرمان یک جامعه آزاد و دموکراتیک را که در آن همه مردم با هم در هماهنگی و هماهنگی زندگی کنند، گرامی می دارم. با فرصت های برابر، این یک ایده آل است. که امیدوارم زندگی کنم و محقق کنم.»

سید حسن نصرالله برای آرمانی که به آن اعتقاد داشت و جان خود را وقف آن کرد زندگی کرد و از دنیا رفت. شاید سید حسن نصرالله دیگر در جمع ما نباشد، اما آرمان هایی که او بهای نهایی آن را پرداخت تا سپیده دم آزادی پابرجاست. ما زندگی او را جشن خواهیم گرفت و سرو بزرگی را به افتخار او در فلسطین آزاد می کاریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.