افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

پایان ترمینال جنوب به کجا ختم شد؟

  • کد خبر : 391362
پایان ترمینال جنوب به کجا ختم شد؟

آفتاب نیوز: سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه محله نفرآباد یکی از محله های تاریخی شهر تهران است که با سه مشکل مواجه است، گفت: به دلیل مشکلات محله، جمعیت بومی منطقه را رها کرده بودند و بیگانگان نیز دچار مشکل شده بودند. وارد این محله شد . وی […]

آفتاب نیوز:

سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه محله نفرآباد یکی از محله های تاریخی شهر تهران است که با سه مشکل مواجه است، گفت: به دلیل مشکلات محله، جمعیت بومی منطقه را رها کرده بودند و بیگانگان نیز دچار مشکل شده بودند. وارد این محله شد .

وی گام اول را طرح بازسازی این محله که دارای سه ضلع شهرک، شهرداری و دولت است، عنوان کرد و تصریح کرد: سه ضلع باید همزمان کار خود را انجام دهند.

هدایت با بیان اینکه منطقه بازآفرینی نفرآباد به الگوی بازآفرینی تبدیل شده است، زیرا سه طرف به طور همزمان کار خود را انجام می دهند، گفت: اکنون پروژه های خدماتی در این منطقه در حال انجام است و پروژه های مسکونی نیز در حال ساخت و تحویل است. جمعیت محلی

این مسئول خاطرنشان کرد: در تهران 4 هزار و 277 هکتار بافت فرسوده شهری وجود داشت که با اعمال مشوق های شهرسازی، حدود 5 هزار هکتار از بافت های ناکارآمد شهری به این میزان اضافه شده و طرح های بازآفرینی شهری در این مناطق در حال اجراست. . .

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه طرح توسعه حریم جنوب در حال آماده سازی است و تا سه ماه آینده تکمیل می شود، گفت: این طرح در حال انجام است.

وی گفت: برای مناطق مشکل دار شهر تهران طرحی تهیه شده، با رویکرد بازآفرینی شهری اقداماتی انجام شده و موانع توسعه شهری در این مناطق برطرف شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.