افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

حمله شدید حزب الله به سرزمین های اشغالی با پرتاب بیش از 200 موشک – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 391298
حمله شدید حزب الله به سرزمین های اشغالی با پرتاب بیش از 200 موشک – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله شدید حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی خبر می دهند. حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در راستای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله شدید حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی خبر می دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در راستای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن و دفاع از لبنان و مردم آن، ساعت 16:45 روز چهارشنبه 18 مهرماه 1393 در مجمع عمومی این کشور حضور یافتند مرکز نظامیان صهیونیست شهر صفد را موشک پرتاب کردند.

این رسانه ها اعلام کردند که حزب الله لبنان با بیش از 200 موشک به مناطق شمالی سرزمین های اشغالی و جولان اشغالی حمله کرده است.

سایت عبری «کد کد» این حمله موشکی را شدیدترین حمله موشکی از طرف لبنانی به سمت سرزمین های اشغالی دانست.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز اعلام کرد که آژیرهای هشدار به طور مداوم در جلیل علیا و منطقه اشغالی «طبریه» شنیده می شود.

در ادامه، رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین «صفد» خبر دادند و از زخمی شدن حداقل یک شهرک نشین صهیونیست در حمله موشکی اخیر حزب الله خبر دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که دو ساختمان واقع در شهرک صهیونیست نشین «صفد» مورد اصابت مستقیم موشک های مقاومت لبنان قرار گرفته است.

علاوه بر این رسانه های رژیم صهیونیستی از بروز آتش سوزی در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی پس از حمله شدید اخیر حزب الله لبنان خبر می دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.