افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

طرح ترامپ و هریس 10.6 تریلیون دلار به بدهی ایالات متحده اضافه می کند

  • کد خبر : 391009
طرح ترامپ و هریس 10.6 تریلیون دلار به بدهی ایالات متحده اضافه می کند

بر اساس مطالعه جدید یک اندیشکده غیرحزبی، وعده های کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، میلیاردها دلار به بدهی ملی ایالات متحده اضافه می کند. بر اساس داده های کمیته پاسخگویی در مورد بودجه فدرال (CRFB)، برنامه های ترامپ به طور قابل توجهی گران تر از کامالا هریس […]

بر اساس مطالعه جدید یک اندیشکده غیرحزبی، وعده های کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، میلیاردها دلار به بدهی ملی ایالات متحده اضافه می کند.

بر اساس داده های کمیته پاسخگویی در مورد بودجه فدرال (CRFB)، برنامه های ترامپ به طور قابل توجهی گران تر از کامالا هریس است.

گزارش کمیته پاسخگویی بودجه فدرال (CRFB)

کمیته CRFB بیان می کند که برنامه های مالیاتی و اقتصادی ترامپ احتمالاً بدهی ملی ایالات متحده طی ده سال آینده تقریباً خواهد بود 7.5 تریلیون دلار افزایش می یابد، در حالی که برنامه ها هریس همچنین در همان بازه زمانی تقریبا 3.5 تریلیون دلار به این بدهی ها اضافه خواهد شد.

هر دو نامزد تا حدی در برنامه های خود همپوشانی دارند. از جمله تقویت امنیت مرزی و لغو مالیات انعام. با در نظر گرفتن این موارد، برنامه های ترامپ و هریس ترکیبی حدود 10.6 تریلیون دلار به بدهی ملی ایالات متحده اضافه می کند.

این کمیته هشدار می دهد:

بدهی ملی بزرگ و رو به رشد ما می تواند رشد اقتصادی را کاهش دهد، نرخ بهره را افزایش دهد، امنیت ملی را تضعیف کند و خطر بحران های مالی را افزایش دهد. با این حال، هیچ یک از نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2024 برنامه ای برای مقابله با این بار فزاینده ارائه نکرده اند. در واقع، تحلیل جامع ما از برنامه های مالیاتی و هزینه ای این نامزدها نشان می دهد که هر دوی آنها احتمالاً کسری و بدهی را بیش از سطوح پیش بینی شده افزایش می دهند.

این کمیته در روش شناسی خود از طیف گسترده ای از نتایج بالقوه بر اساس ایده های ارائه شده توسط هر دو نامزد در طول مبارزات انتخاباتی خود استفاده کرد.

برآوردها برای برنامه های ترامپ نشان می دهد که او می تواند بدهی ملی را بین 1.45 تا 15.15 تریلیون دلار افزایش دهد، در حالی که برنامه های هریس می تواند بین 0 تا 8.1 تریلیون دلار افزایش دهد.

کمیته CRFB به تعدادی از برنامه های خاص هر دو نامزد اشاره می کند که در افزایش بدهی ملی موثر خواهد بود.

برای هریس، این فهرست شامل گسترش قابل توجه اعتبار مالیاتی کودکان و سایر اعتبارات مالیاتی فردی، افزایش حمایت از مسکن و مراقبت های بهداشتی، افزایش هزینه ها و اعتبارات مالیاتی برای مراقبت از کودکان، آموزش، مراقبت طولانی مدت، مرخصی با حقوق، تحقیقات داخلی، تولیدی و کسب و کارهای کوچک

برای ترامپ، این لیست شامل تمدید قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA)، معافیت های مالیاتی جدید برای شرکت ها، افزایش هزینه های نظامی، تقویت امنیت مرزی، گسترش اجرای قانون مهاجرت، لغو مالیات بر دستمزدهای اضافه کاری و مزایای تامین اجتماعی و افزایش حمایت از مسکن است. مراقبت های بهداشتی و مراقبت های طولانی مدت.

کمیته CRFB اعلام کرد:

کامالا هریس برای جبران هزینه های طرح خود، افزایش مالیات بر شرکت ها و خانوارهای پردرآمد و کاهش قیمت داروهای تجویزی را پیشنهاد کرده است. کمپین او همچنین اعلام کرده است که از مفاد افزایش درآمد بودجه سال مالی 2025 پرزیدنت بایدن حمایت می کند.

دونالد ترامپ برای جبران هزینه های طرح خود، قصد دارد تعرفه های جدیدی بر واردات اعمال کند، اعتبارات مالیاتی انرژی و زیست محیطی و مقررات مربوطه را لغو کند، هزینه های تقلبی را کاهش دهد و وزارت آموزش در سطح فدرال را منحل کند. کند

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-09 18:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.