افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

جمشید شاه محمدی: پرسپولیس نیم فصل قهرمان می شود/ بازی در زمین سوم به نفع پرسپولیس است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 390984
جمشید شاه محمدی: پرسپولیس نیم فصل قهرمان می شود/ بازی در زمین سوم به نفع پرسپولیس است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با فوتبال درست و تاکتیکی این روزهای پرسپولیس تنها تیمی که می تواند جلوی آن را بگیرد خود پرسپولیس و اشتباهات فردی بازیکنانش است وگرنه پرسپولیس با قدرت به سمت قهرمانی می رود. جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیروزی اخیر این تیم مقابل چادرملو که با نتیجه یک بر صفر […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با فوتبال درست و تاکتیکی این روزهای پرسپولیس تنها تیمی که می تواند جلوی آن را بگیرد خود پرسپولیس و اشتباهات فردی بازیکنانش است وگرنه پرسپولیس با قدرت به سمت قهرمانی می رود.

جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیروزی اخیر این تیم مقابل چادرملو که با نتیجه یک بر صفر به دست آمد، گفت: تیمی که هفته به هفته در زمین های مختلف فوتبال بازی می کند قطعا نمی تواند به آرامش و ثبات تاکتیکی دست پیدا کند اما با این، وجود چنین تیمی در این شرایط که بتواند یک تیم بسته را با سیستم دفاعی متوقف کند و سه امتیاز بگیرد، واقعا شاهکار است.

وی افزود: فراموش نکنیم که پرسپولیس در این مدت بازیکنان خوبی در ترکیب خود نداشته و مصدومیت های پی در پی باعث شده است که مثلا فوتبالیست تاثیرگذاری مثل اورونوف از ترکیب پرسپولیس دور باشد، پس نباید آن را به بازی گرفت. این وضعیت را اعطا کرد. در نظر داشته باشیم که پرسپولیس در شرایط بدی رقابت ها را پشت سر می گذارد.

مهاجم سال های اخیر پرسپولیس گلزنی گلسیانی در آخرین بازی مقابل چادرملو را برجسته کرد: باید برای آن گل ها ارزش قائل شوید. از طرفی باید قدر مربی تیم را هم بدانیم که می تواند اینقدر تاثیرگذار باشد. او نشان داده تحت هر شرایطی و با هر سیستم دفاعی تیم های مقابل می تواند پرسپولیس را به آنچه می خواهد برساند. اگر در اولین بازی های فصل نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم به این دلیل بود که این مربی هنوز شرایط تیم را نمی دانست وگرنه داریم می بینیم که پرسپولیس چگونه در هر بازی موفق ظاهر می شود و نتیجه لازم را کسب می کند. به شما قول می دهم اگر به هفته دوم برگردیم و با تراکتور بازی کنیم، این تیم را شکست می دهیم.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: در این مدت تقریباً بازی اکثر تیم های بالای جدول را تماشا کردم و می بینم تنها تیمی که می تواند به مصاف پرسپولیس برود و مانع قهرمانی آنها شود، خود پرسپولیس است وگرنه. هیچ تیمی نمی تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به بازی های باقی مانده پرسپولیس تا پایان نیم فصل، مطمئنم که در نیم فصل به راحتی قهرمان می شویم و با وجود یک بازی کمتر و فاصله کمی که تا بالای جدول داریم. . ، به سپاهان و بقیه رقبا می رویم.

شاه محمدی همچنین با اشاره به دیدارهای آتی پرسپولیس در لیگ برتر آسیا گفت: اینکه پرسپولیس قرار است خارج از خانه بازی کند و فعلا در مسابقات آسیایی در خانه بازی کند یک نوع موفقیت اجباری است زیرا ما داریم. بازیکنان فنی» که در زمین فوتبال بازی می کنند و به راحتی می توانند در زمین های مخملی تیم های حریف که اکثرا عرب هستند، فوتبال زیبایی به نمایش بگذارند. من به آینده این تیم امید زیادی دارم و مطمئنم که امسال هم می توانیم قهرمانی را کسب کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)