افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

حضور اولین همراه در GITEX 2024 با تمرکز بر هوش مصنوعی

  • کد خبر : 390949
حضور اولین همراه در GITEX 2024 با تمرکز بر هوش مصنوعی

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد جهانی GITEX 2024 که از 23 تا 27 مارس 1403 در دبی برگزار می شود، میزبان بیش از 6500 شرکت از 180 کشور جهان است و محل کلیدی نمایش است. نوآوری ها و پیشرفت های فناوری تغییر کرده است. GITEX 2024 […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد جهانی GITEX 2024 که از 23 تا 27 مارس 1403 در دبی برگزار می شود، میزبان بیش از 6500 شرکت از 180 کشور جهان است و محل کلیدی نمایش است. نوآوری ها و پیشرفت های فناوری تغییر کرده است.

GITEX 2024 که با محوریت «آینده هوش مصنوعی» برگزار می‌شود، بستری برای تبادل دانش و همکاری‌های بین‌المللی در راستای شکل‌دهی به اقتصاد دیجیتال و تسریع تغییرات در آن است.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور و خاورمیانه، با هدف اصلی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد جدید، برای سومین سال متوالی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

این شرکت در غرفه بزرگ و یکپارچه خود، خدمات و نوآوری های خود را در پنج بخش تخصصی شامل «زندگی دیجیتال»، «راه حل های هوشمند»، «خدمات ارتباطی»، «تجارت الکترونیک» و «آینده» به نمایش می گذارد.

این شرکت با نمایش و ارائه خدمات در زمینه های فین تک، گردشگری، ابر، راه حل های هوشمند و چت بات های پیشرفته، قصد دارد نشان دهد که چگونه زندگی دیجیتالی کاربران را با استفاده از فناوری های جدید بهبود می بخشد.

با توجه به اینکه رویداد فوق نه تنها یک نمایشگاه فناوری است، بلکه یک پلت فرم کلیدی برای تأثیرگذاری بر اقتصاد دیجیتال جهانی است، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و اشکال جدیدی از هم افزایی و همکاری در سطح بین‌المللی ایجاد کنند.

از این حیث اپراتور تلفن همراه اول کشور با حضور فعال خود در این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه گذار، ایجاد اتحادهای تجاری جدید و شبکه سازی حرفه ای در زمینه های جدید از جمله هوش مصنوعی است.

از سوی دیگر، این رویداد جهانی فرصت بی نظیری را برای شرکت ها و استارت آپ ها فراهم می کند تا با نوآوری های تکنولوژیکی خود به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

جیتکس به‌عنوان نقطه‌ای استراتژیک برای شکل‌گیری همکاری‌های تجاری و تبادل دانش، نقشی محوری در تسریع فرآیند دیجیتالی شدن جوامع ایفا می‌کند.

از این رو یکی از اهداف دیگر این حضور، جذب مخاطبان بین المللی برای بسترهای دیجیتالی توسعه یافته، تقویت روابط با سایر شرکت های فناوری و ارائه راهکارهایی است که می تواند به توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران و منطقه کمک کند.

علاوه بر این، جیتکس با حضور کارشناسان، سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان، فرصتی برای First Companion است تا شبکه ارتباطی خود را گسترش داده و در خط مقدم تحولات جهانی قرار گیرد.

به طور کلی، Gitex یک پلت فرم حیاتی برای همه شرکت کنندگان است تا نوآوری های خود را به نمایش بگذارند و از رهبران فناوری برای آینده خود الهام بگیرند.

هر سال، این نمایشگاه پایه ای برای ارتقای کسب و کار و شکل گیری اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پویاتر فراهم می کند. Mobar Al با استفاده از این فرصت، موقعیت خود را به عنوان یکی از بازیگران پیشرو در فناوری در منطقه خاورمیانه تثبیت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.