افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

تفاوت اندازه در مدل های گلکسی S25 فاش شد

  • کد خبر : 390944

به تازگی تصویری از محافظ صفحه گوشی های سری گلکسی اس 25 سامسونگ به بیرون درز کرده است که تفاوت ابعاد و طراحی آن را نشان می دهد. به گزارش تکنوک، سامسونگ نسل جدیدی از پرچمداران خود را با ارتقای سخت افزاری بزرگ با سری گلکسی اس 25 معرفی خواهد کرد. در این سری مدل […]

به تازگی تصویری از محافظ صفحه گوشی های سری گلکسی اس 25 سامسونگ به بیرون درز کرده است که تفاوت ابعاد و طراحی آن را نشان می دهد.

به گزارش تکنوک، سامسونگ نسل جدیدی از پرچمداران خود را با ارتقای سخت افزاری بزرگ با سری گلکسی اس 25 معرفی خواهد کرد. در این سری مدل اولترا با طراحی منحنی و دوربین های حرفه ای خود از سایر مدل ها متمایز می شود. علاوه بر این، سامسونگ برای اولین بار از آن زمان تراشه مدیاتک در برخی از مدل های این سری. استفاده خواهد کرد

IceUniverse افشاگر معروف دنیای فناوری تصویری از محافظ های صفحه نمایش سری گلکسی اس 25 را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است که این تصاویر تفاوت قابل توجهی در ابعاد مدل های سری گلکسی اس 25 را نشان می دهد. به طور خاص، تصویر محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 25 اولترا، طراحی منحنی و چشمگیرتری را در مقایسه با سایر مدل ها نشان می دهد.

سامسونگ با سری گلکسی اس 25 نسل جدیدی از پرچمداران خود را با ارتقای سخت افزاری عمده معرفی می کند.

نوین می نویسد گوشه های مدل اولترا به دلیل نیاز به قرار دادن قلم S-Pen شعاع انحنای کمتری نسبت به نمونه های استاندارد دارد و طراحی صنعتی آن نیز با توجه به این نیاز شکل گرفته است. اسکرین شات های اخیر محافظ صفحه این موضوع را تایید می کند و با نسخه های قبلی دستگاه مطابقت دارد.

لبه های صفحه نمایش خانواده گلکسی S25 به حداقل رسیده است و طراحی کلی دستگاه ها زیباتر شده است. بر اساس اطلاعات موجود، ضخامت و وزن گلکسی اس 25 اولترا نسبت به نسل قبل کاهش چشمگیری خواهد داشت. علاوه بر این، انتظار می‌رود تمامی مدل‌های این سری به پوشش محافظ Gorilla Glass Armor مجهز شوند.

مدل های استاندارد گلکسی اس 25 به احتمال زیاد از همان فناوری شارژ سریع استفاده شده در گلکسی اس 20 استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، انتظار نمی رود دوربین این مدل ها نسبت به نسل قبلی به روز رسانی قابل توجهی داشته باشد و بهبودهای عمده دوربین فقط برای مدل Ultra در نظر گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.