افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

یک زن 45 دقیقه پس از لقاح زایمان می کند

  • کد خبر : 390853
یک زن 45 دقیقه پس از لقاح زایمان می کند

باور نکردنی بود؛ زن جوان صبح از خواب بیدار شد، در کمال تعجب تنها کمتر از 1 ساعت به زایمانش باقی مانده بود. به گزارش صبحگاهی ، بارداری و قرار گرفتن در موقعیت انتظار فرزند جدید برای همه خانواده ها اتفاق مبارکی است که با نشانه هایی خود را نشان می دهد. با این حال، […]







باور نکردنی بود؛ زن جوان صبح از خواب بیدار شد، در کمال تعجب تنها کمتر از 1 ساعت به زایمانش باقی مانده بود.



به گزارش صبحگاهی ، بارداری و قرار گرفتن در موقعیت انتظار فرزند جدید برای همه خانواده ها اتفاق مبارکی است که با نشانه هایی خود را نشان می دهد.

با این حال، خانواده‌هایی هستند که کمی دیرتر از زمان عادی و شاید دو یا حتی سه ماه بعد از بارداری متوجه عضو جدید خانواده می‌شوند، اما ظاهراً می‌تواند عجیب‌تر اتفاق بیفتد.

یعنی والدین نوزاد دقایقی قبل از تولد متوجه فرزند خود می شوند که در نوع خود بی نظیر است اما داستان جالبی که در این قسمت می خوانید نشان می دهد که دور از انتظار نیست.

ماجرای زن جوانی که به گفته خودش شب ها بدون هیچ نشانه ای از بارداری مثل همیشه خوابید و صبح روز بعد متوجه شد قرار است تا کمتر از 1 ساعت دیگر بچه ای به دنیا بیاورد، در نوع خود جالب بود. .

صبح روز 17 جولای 2018، امالویز لگت 19 ساله عجیب ترین روز زندگی خود را تجربه کرد. «اما» می گوید: طبق معمول و بدون داشتن هیچ علامت و نشانه ای به حدی که مجبور شدم با شکم صاف بخوابم.

اما صبح روز بعد دیگر خبری از آن شکم صاف نبود و من کاملاً نابارور بودم به حدی که چیزی برای تولد نوزادم باقی نمانده بود. او هیچ بیماری صبحگاهی یا علائمی مشابه علائم بارداری نداشت.

او در مورد اضافه وزن می گوید: وزنم کمی افزایش یافته بود، چند کیلو، بدون اینکه کسی متوجه شود، چون وزنم بیشتر از همه جا در تمام بدنم بود، بیشتر از جاهای دیگر در دست، پا و صورتم بود، شکمم تغییری نکرد یا رشد کنند.

جالب است که برای سوزاندن این اضافه وزن هر روز پیاده روی می کردم تا به وزن قبلی برگردم، غافل از اینکه ماجرا چیزی جز چاقی ناشی از پرخوری نیست.

منبع: مینی بان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.