افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

عکس/ هدیه تولد گران قیمت فوتبالیست معروف.

  • کد خبر : 390685
عکس/ هدیه تولد گران قیمت فوتبالیست معروف.

آفتاب نیوز: ابراهیموویچ هر سال در روز تولدش یک ماشین جدید می خرد. به همین مناسبت فراری SF90 Stradale کشیده شد تا در گاراژ خودروهای گران قیمت این فوتبالیست معروف پارک شود. البته خودروی مورد بحث گران ترین فراری زلاتان در سال های اخیر است، زیرا او قبلا نسخه پایه SF90 را خریداری کرده است. […]

آفتاب نیوز:

ابراهیموویچ هر سال در روز تولدش یک ماشین جدید می خرد. به همین مناسبت فراری SF90 Stradale کشیده شد تا در گاراژ خودروهای گران قیمت این فوتبالیست معروف پارک شود.

البته خودروی مورد بحث گران ترین فراری زلاتان در سال های اخیر است، زیرا او قبلا نسخه پایه SF90 را خریداری کرده است. با این حال، صحبت در مورد نسخه اصلی خودرویی که بیش از نیم میلیون دلار قیمت دارد، جالب خواهد بود.

فوتبالیست سوئدی مورد نظر در شبکه های اجتماعی از خرید این هدیه گران قیمت برای هوادارانش مانند سال های گذشته خبر داده است. هنوز مشخصات دقیق SF90 Stradale زلاتان مشخص نیست، اما قیمت خودروی فوق اسپرت مورد بحث از حدود 529000 دلار شروع می شود و برای مدل SF90 XX Spider تا حدود 1 میلیون دلار می رسد.

اگرچه محصولات فراری گران هستند، اما دارایی خالص ابراهیموویچ حدود 190 میلیون دلار است، بنابراین او می تواند به راحتی هر خودرویی را که می خواهد در روز تولدش خریداری کند.

او سال گذشته برای تولدش یک فراری پورسانگو خرید و چند ماه پیش با همسرش هنگام خرید از فروشگاهی با همان ماشین دیده شد. زلاتان در تولد 41 سالگی خود دو ماشین فراری خرید که دیتونا SP3 و 812 Competizione بودند.

این برند تنها 599 دستگاه از این خودروها را تولید کرده است. یک سال قبل، زلاتان فراری مونزا SP2 را انتخاب کرده بود و در تولد 39 سالگی خود، SF90 Spyder را خرید.

اما این SF90 XX Stradale یکی از گران ترین خودروهای گاراژ ابراهیموویچ است. هیولای فوق الذکر از یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر biturbo با سه موتور الکتریکی بهره می برد.

قدرت این مجموعه به 986 اسب بخار و گشتاور آن به 800 نیوتن متر می رسد. یک گیربکس 8 سرعته دوکلاچه نیرو را به تمام چرخ ها می فرستد. SF90 XX Stradale در 2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسید و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعت را ثبت کرد.

منبع: پدال

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.