افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

توسعه CNG و تنوع بخشی به سبد سوخت یکی از مهمترین برنامه های صنعت پالایش است.

  • کد خبر : 390682
توسعه CNG و تنوع بخشی به سبد سوخت یکی از مهمترین برنامه های صنعت پالایش است.

به گزارش بازار شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، «محمدصادق عظیمی فر» در دیدار با پیمانکاران تبدیل ناوگان CNG با اشاره به تشدید رشد مصرف بنزین که موجب عدم تعادل روزافزون شده است، گفت: افزایش مصرف بنزین به دلیل افزایش مصرف بنزین، افزایش یافته است. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تدابیر و […]

به گزارش بازار شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، «محمدصادق عظیمی فر» در دیدار با پیمانکاران تبدیل ناوگان CNG با اشاره به تشدید رشد مصرف بنزین که موجب عدم تعادل روزافزون شده است، گفت: افزایش مصرف بنزین به دلیل افزایش مصرف بنزین، افزایش یافته است. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تدابیر و اقدامات طراحی شده در دوره مدیریت جدید برای افزایش تولید بنزین با حفظ کیفیت این محصول، روند مصرف بنزین در کشور همچنان به افزایش عدم تعادل بنزین ادامه دارد.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته مطالعه ای برای ارزیابی وضعیت موجود و اقدامات انجام شده در حوزه CNG انجام شد، چالش های اصلی ذی نفعان مختلف این پروژه ملی شناسایی و برنامه های کوتاه مدت تدوین شد. ، افق های میان مدت و بلند مدت.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: در کوتاه مدت اقداماتی از جمله پیگیری پرداخت مطالبات پیمانکاران CNG، افزایش حق امتیاز جایگاه های CNG و بهینه سازی سهمیه سوخت اختصاص یافته به خودروهای دوگانه سوز انجام می شود. پروژه هایی در حال اجراست تا بتوانیم ناوگان خودرویی کشور را به خودروهای دوگانه سوز تبدیل کنیم تا در یک برنامه 6 ماهه افزایش چشمگیری داشته باشیم.

عظیمی فر بیان کرد: برای افق زمانی میان مدت، با احداث جایگاه های جدید، جایگزینی مخازن فرسوده، اختصاص درصد مشخصی از تولید محصولات خودرویی به خودروهای دوگانه با همکاری وزارت حراست، سطح پوشش جایگاه های CNG را افزایش دهیم. وی گفت: امیدواریم در بلند مدت بتوانیم سطح پوشش جایگاه ها را تکمیل و خودروهای سنگین نفت و گاز را به CNG تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر تحقق تعهد شرکت ملی پالایش و پخش در خصوص پرداخت مطالبات و لزوم حفظ نقدینگی پیمانکاران این پروژه ملی، خاطرنشان کرد: جلسات دوره ای برای بررسی روند پیشرفت پروژه در ساعت 24 برگزار خواهیم کرد. پالایشگاه . و پخش با مشارکت تمامی فعالان CNG تا منافع تمامی عناصر فعال در زنجیره CNG تامین و در نتیجه پیشرفت پایدار این طرح ملی تضمین شود.

تعویض مخزن دوگانه فرسوده خودرو

مدیر کل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر لزوم تامین ایمنی خودروهای دوگانه سوز افزود: در برنامه تدوین شده موضوع تعویض مخازن فرسوده نیز جزء لاینفک در نظر گرفته شده است. از برنامه برای حفظ ایمنی خودروهایی که در دهه 1980 تبدیل شده اند، همچنین با توجه به تجربه و توانمندی پیمانکاران تبدیل، انتظار می رود قطعاً موضوع کیفیت قطعات نصب شده در اولویت قرار گیرد.

عظیمی فر از تلاش پیمانکاران پروژه CNG برای پیشبرد این پروژه ملی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری دست اندرکاران در سطوح مختلف حاکمیتی، بنگاه های اقتصادی و برنامه های تدوین شده بتوانیم مشارکت CNG در سوخت را افزایش دهیم. کشور کیف.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.