افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

نتیجه شکایت صداوسیما از آپارات چه بود؟

  • کد خبر : 390675
نتیجه شکایت صداوسیما از آپارات چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، موضوع شکایت صداوسیما از «محمدجواد شکوری مقدم» مربوط به «انتشار غیرمجاز برنامه های صداوسیما» است که پیش از این منجر به محکومیت مدیرعامل آپارات در دادگاه اول شده بود. شکوری مقدم در آذرماه 1402 از «مدعی همیشگی سازمان صدا و سیما» خبر داد. در آن زمان، در حکم دادگاه بدوی، صرف نظر […]

به گزارش خبرآنلاین، موضوع شکایت صداوسیما از «محمدجواد شکوری مقدم» مربوط به «انتشار غیرمجاز برنامه های صداوسیما» است که پیش از این منجر به محکومیت مدیرعامل آپارات در دادگاه اول شده بود.

شکوری مقدم در آذرماه 1402 از «مدعی همیشگی سازمان صدا و سیما» خبر داد. در آن زمان، در حکم دادگاه بدوی، صرف نظر از ماهیت کاربر محور آپارات، «مسئولیت محتوای رادیویی و تلویزیونی بارگذاری شده توسط کاربران در سایت آپارات بر عهده مدیر سایت است».

زومیت نوشت: سابقه این دعوا قدیمی تر از این حرف هاست و به شهریور 1400 برمی گردد، جایی که سازمان صدا و سیما با وجود گلایه از دستگاه اپلیکیشن، این بستر دیجیتال را هم از کافه بازار حذف کرد. مدیر مالکیت معنوی و حقوق بین الملل سازمان صدا و سیما دو دلیل برای شکایت سازمان صدا و سیما از نقض حقوق معنوی سازمان صدا و سیما و دوم فعالیت در حوزه صوتی و تصویری فراگیر در فضای مجازی عنوان کرده بود.

حال با توجه به رای نهایی منتشر شده، از آنجایی که فعالیت آپارات هاست محور بوده و بر اساس قوانین سایت، محتوا را از هاست و محیط کاربران بارگذاری می کند، مسئولیت این امر بر عهده کاربر طبق مقررات جاری است.

این حکم مقرر می دارد که میزبان در صورت تعلل و کوتاهی در اجرای دستورات کارگروه تعیین مصادیق کیفری یا مقام قضایی مسئول است.

۴۷۲۳۲

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.