افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

جان هیمن برای گزارش زودرس قاضی آرون ویروسی می شود

  • کد خبر : 3906
جان هیمن برای گزارش زودرس قاضی آرون ویروسی می شود

در حالی که همه نگاه ها به قرعه کشی قاضی بود، یک توییت خیلی زود (و اشتباه تایپی افسانه ای) توییتر را به دیوانگی وارد کرد. با برگزاری جلسات زمستانی MLB در سن دیگو، اجاق گاز داغ تازه شروع به پخت و پز می کرد. سپس، این اتفاق افتاد: قاضی آتش سوزی وارد شد. یک […]



در حالی که همه نگاه ها به قرعه کشی قاضی بود، یک توییت خیلی زود (و اشتباه تایپی افسانه ای) توییتر را به دیوانگی وارد کرد.

با برگزاری جلسات زمستانی MLB در سن دیگو، اجاق گاز داغ تازه شروع به پخت و پز می کرد. سپس، این اتفاق افتاد: قاضی آتش سوزی وارد شد.

یک اشتباه تایپی دو حرف این تمام چیزی است که یک جرقه به شعله تبدیل شد.

همه چیز از زمانی شروع شد که یکی از اعضای MLB جان هیمن بود نیویورک پستفوراً یک توییت نمادین شش کلمه ای ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: “به نظر می رسد آتش سوزی قاضی به سمت جاینتز می رود.” با این کار، شوخی‌ها پخش شدند و تنها زمانی تقویت شدند که هیمن به سرعت توییت را حذف کرد و گزارش خود را به طور کامل پس گرفت و از او عذرخواهی کرد.پریدن اسلحهدر رابطه با MVP AL 2022 Aaron Judge.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

اما همانطور که هر کسی که وقت خود را در اینترنت سپری کرده است می داند، آنچه حذف می شود هرگز واقعاً از بین نمی رود. در حالی که اسکرین شات هایی از اشتباه کلاسیک هیمن حفظ شده است، دنیای بیسبال یک روز میدانی را پشت سر گذاشت که با هزینه های هیمن، زنگ ها را شلیک کرد.

اگرچه ما احتمالاً هرگز شاهد بازی یک قاضی آتش‌سوزی برای جاینتز (یا هر تیم دیگری) نخواهیم بود، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانیم سهم عظیم او را در این ورزش به یاد بیاوریم. در اینجا برخی از بهترین واکنش های رسانه های اجتماعی از اشتباه تایپی شنیده شده در سراسر جهان آورده شده است.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.