افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

سقوط دردناک تراکتور؛ رهبر با شکست پنجم شد

  • کد خبر : 390323
سقوط دردناک تراکتور؛ رهبر با شکست پنجم شد

آفتاب نیوز: قبل از شروع هفته هفتم تراکتورسازی با 13 امتیاز به لطف تفاضل گل در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت. مهمترین بازی هفته هفتم تنها دوئل 5 تیم برتر بود. تراکتور باید فولاد 11 امتیازی را در خانه می گرفت. ملوان، سپاهان و پرسپولیس دیگر تیم های بالای جدول مقابل هم قرار نگرفتند. […]

آفتاب نیوز:

قبل از شروع هفته هفتم تراکتورسازی با 13 امتیاز به لطف تفاضل گل در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت. مهمترین بازی هفته هفتم تنها دوئل 5 تیم برتر بود. تراکتور باید فولاد 11 امتیازی را در خانه می گرفت. ملوان، سپاهان و پرسپولیس دیگر تیم های بالای جدول مقابل هم قرار نگرفتند. تراکتور تا دیدارهای این هفته اول و فولاد به دلیل تفاضل گل پنجم بالاتر از ملوان و سپاهان بود و فولاد به دلیل تفاضل یکسان زیر پرسپولیس در رده پنجم قرار داشت! اما سه امتیاز این نبرد تن به تن به حساب میهمان واریز شد تا تراکتور جایگزین فولاد شود!

این هفته ملوان در دربی شمال به تساوی رسید و با کسب 14 امتیاز به رده سوم سقوط کرد. فولاد با این پیروزی به رده چهاردهم رسید و چهارم شد، سپاهان پیروز شد و 16 امتیازی شد تا صدرنشین شود، پرسپولیس نیز با یک بازی کمتر 14 امتیازی شد و در رده دوم نشست. تراکتور برای این باخت دلایل زیادی داشت که هر کدام در این ناکامی نقش داشتند. از تابوی شکست های خانگی که شامل فشار هواداران به بازیکنان است، برویم سراغ گل های عجیبی که علیرضا بیرانوند در این فصل خورده است و حتی در سه بازی که نخورده چندین گل قطعی داده است. به رقبا !

این وظیفه دراگان اسکوچیچ است که مشکلات فنی تیمش را حل کند و اعضای باشگاه نیز باید به او کمک کنند تا مشکلات روحی و روانی را حل کند اما نکته اینجاست که بخشی از شکست به گردن خود اسکوچیچ نیز افتاد. او پس از دریافت دو کارت زرد در دیدارهای قبلی، در این دیدار از حضور روی نیمکت تیمش محروم شد! اکنون که شور و شوق رقابت به پایان رسیده است، زمان تحلیل و بررسی واقعیت ها فرا رسیده است. اگر حضور سرمربی لب خط مهم نبود، منطقه خاصی برای او تعریف نمی شد! مربیان می توانند در خانه یا هتل بنشینند و بازی تیمشان را با خیال راحت تماشا کنند!

دیدیم که اسکوچیچ نتوانست آنطور که باید در سکوها و پشت شیشه ها تیمش را هدایت کند و تراکتور با تمام آمادگی ها و تمرینات قبلی، چوب مربی را خورد و 3 امتیاز حیاتی و حساس را در کنار قله قهرمانی از دست داد. جدول! این افت در هفته هفتم با 23 بازی باقی مانده به پایان فصل را باید یک شکست جدی تلقی کرد. اول از همه اسکوچیچ باید خودش را اصلاح کند و بعد به مشکلات بازیکنان و تیمش بپردازد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.