افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

وام ۴۰۰ میلیونی با کارمزد ۲ درصد بگیرید

  • کد خبر : 390296
وام ۴۰۰ میلیونی با کارمزد ۲ درصد بگیرید

بانک رسالت برای حمایت از مشتریان خود وام قرض الحسنه را با کارمزد دو درصد ارائه کرده است. حداکثر سقف این وام 400 میلیون تومان است. به گزارش کماپپرس، بانک رسالت به مشتریانی که سپرده قرض الحسنه در این بانک افتتاح کنند و حداقل سه و حداکثر شش ماه سپرده گذاری کنند، وام 400 میلیون […]

بانک رسالت برای حمایت از مشتریان خود وام قرض الحسنه را با کارمزد دو درصد ارائه کرده است. حداکثر سقف این وام 400 میلیون تومان است.

به گزارش کماپپرس، بانک رسالت به مشتریانی که سپرده قرض الحسنه در این بانک افتتاح کنند و حداقل سه و حداکثر شش ماه سپرده گذاری کنند، وام 400 میلیون تومانی پرداخت می کند. دریافت این وام نیاز به وثیقه خاصی ندارد و متقاضیان تنها باید رتبه اعتباری خوبی نزد بانک داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام بسته به مدت سپرده تغییر می کند. در واقع اگر مبلغ سپرده مشتری بیش از شش ماه باشد، به ازای هر ماه اضافه دو ماه به مدت پرداخت اقساط اضافه می شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، کارمزد دو درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 24 میلیون تومان است. مجموع تسهیلات و مزایای آن بیش از 424 میلیون تومان نیست.

نحوه افتتاح حساب برای درخواست وام از بانک رسالت

اگر می خواهید 400 میلیون توکن وام بگیرید، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک رسالت ندارید. برای دریافت این سرویس باید همراه رسالت بانک را دانلود کرده و اطلاعات بانکی خود را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات و تایید هویت باید نوع حساب انتخاب و اطلاعات تکمیل شود. پس از ورود تمامی اطلاعات و انجام مراحل لازم، در صورت درست بودن همه چیز، تایید نهایی انجام می شود و امکان درخواست این وام وجود خواهد داشت.

اگر به هر دلیلی نتوانستید مراحل ثبت نام را ادامه دهید و برای دریافت این وام اقدام کنید، می توانید امتیاز این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود واگذار کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.