افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

صبحانه خبری 27 مهر 1403; از ادعای نتانیاهو مبنی بر ترور سیدهاشم صفی الدین و توضیحات سپاه در مورد صدای انفجار اصفهان تا ادامه حضور حجاب‌ها در دروازه‌های ورودی دانشگاه تهران، محرومیت فوتبال ایران از میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی و … 200 میلیارد تومان رمز و راز زاکانی

  • کد خبر : 390277
صبحانه خبری 27 مهر 1403; از ادعای نتانیاهو مبنی بر ترور سیدهاشم صفی الدین و توضیحات سپاه در مورد صدای انفجار اصفهان تا ادامه حضور حجاب‌ها در دروازه‌های ورودی دانشگاه تهران، محرومیت فوتبال ایران از میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی و … 200 میلیارد تومان رمز و راز زاکانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. توضیح سپاه درباره صدای انفجار در اصفهانروابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار نیمه شب گذشته به دلیل مشاهده یک شی نورانی و […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

توضیح سپاه درباره صدای انفجار در اصفهان
روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار نیمه شب گذشته به دلیل مشاهده یک شی نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بوده و اتفاق خاصی اعم از رزمایش یا دشمن رخ نداده است. پرخاشگری، درست است معاون روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، محمدرضا شفیعی با بیان اینکه این حادثه در خارج از شهر رخ داده است، افزود: این حادثه طبیعی است و نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از خود است و ما در این حادثه هستیم. اوج آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشورمان.

ادعای رئیس سیا: ایران یک هفته تا دستیابی به بمب هسته ای فاصله دارد
NBC به نقل از ویلیام برنز، رئیس سیا، نوشت که ایران به تولید بمب هسته ای بسیار نزدیکتر است. برنز گفت: ایران ممکن است فقط یک هفته برای تولید بمب هسته ای نیاز داشته باشد و خطرات آن در حال افزایش است. وی در عین حال اظهار داشت: امروز هیچ مدرکی مبنی بر تصمیم ایران برای ساخت بمب هسته ای نمی بینیم. برنز گفت: اگرچه ایران و اسرائیل خواهان درگیری تمام عیار نیستند، اما ما با آن روبرو هستیم. این خطر وجود دارد که اوضاع در خاورمیانه بدتر شود».

400 هزار نفر از لبنان به سوریه پناهنده شده اند
دولت لبنان می گوید بیش از 400000 نفر برای فرار از حملات اسرائیل به سوریه گریخته اند. گفته می شود بیش از سه چهارم این تعداد، سوری هایی هستند که اغلب به دنبال جنگ داخلی در کشورشان به لبنان پناهنده شده اند.

محرومیت فوتبال ایران از میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی
کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که بازی ایران و قطر باید در کشور ثالث برگزار شود. این دیدار قرار بود 3 اسفندماه در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شود. ایران ضمن اعتراض به این اقدام، سه شهر تاشکند، دبی و دوحه را برای این نشست پیشنهاد کرد.

نتانیاهو سفر وزیر دفاع اسرائیل به آمریکا را لغو کرد
یک رسانه اسرائیلی از لغو سفر وزیر دفاع اسرائیل از سوی نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به آمریکا خبر داد. راوید، روزنامه نگار اکسیوس نیز در واکنش به این خبر نوشت: به گفته یک منبع آگاه، تا زمانی که نتانیاهو موفق به تماس تلفنی با رئیس جمهور بایدن نشود و کابینه اسرائیل پاسخ حمله موشکی ایران را تایید نکند، نخست وزیر اسرائیل سفر وزیر را صادر نخواهد کرد. موافقت دفاعی واشنگتن که برای امشب برنامه ریزی شده بود، رد شده است.

فارس: تغییر سیاست هسته ای ایران دروغ است
خبرگزاری فارس نوشت: برخی رسانه ها به نقل از جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشتند که در شرایطی احتمال تغییر سیاست های هسته ای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اما بر اساس پیگیری های وی تا به حال این اتفاق نیفتاده است. هر موضعی در این مورد اتخاذ کرد.

حضور مستمر نگهبانان با حجاب در دروازه های ورودی دانشگاه تهران
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران گفت: در دانشگاه تهران همچنان نگهبانان با حجاب در درهای ورودی مستقر هستند. امیدواریم این مشکل که باعث رنجش و تحقیر دانش آموزان می شود هر چه زودتر برطرف شود.

معمای 200 میلیارد تومانی زاکانی
سیدجعفر تشری هاشمی عضو شهرداری گفت: سهم دولت از 630 دستگاه وانت شهرداری علیرغم پرداخت 100 درصدی به طور کامل محقق نشده و تنها 252 دستگاه وانت تحویل شهرداری شده است و شهرداری در این مورد یک دستگاه وانت دارد. 200 میلیارد تومان اضافه پرداخت شده است. امانی، یکی دیگر از اعضای شورا، گفت که وانت ها به یک شرکت منحل شده تحویل داده شده است. کاشانی همچنین گفت: شهرداری خودرو می خرد اما به شرکتی می دهد. این شرکت قلابی دوباره ماشین ها را به شرکتی تحت نظارت خود شهرداری اجاره می دهد!

یکی از ماهواره های پرتاب شده توسط کشور شکست خورد
رئیس پژوهشگاه هوافضا با اشاره به تاثیرات هوای فضا بر عملکرد ماهواره ها گفت: یکی از ماهواره های پرتاب شده توسط کشور به دلیل قرار گرفتن در معرض پدیده جوی فضا از کار افتاد.

ادعای نتانیاهو درباره ترور سیدهاشم صفی الدین
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، رسماً مدعی شهادت سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در حمله اخیر به حومه جنوبی بیروت شد. نتانیاهو در سخنانی اظهار داشت: ما توانایی های حزب الله را هدف قرار دادیم و نصرالله، جانشین نصرالله و جانشین او را حذف کردیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.