افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

اندیشه معاصر – قتل عراقچی ساختگی است

  • کد خبر : 390231
اندیشه معاصر – قتل عراقچی ساختگی است

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصروزیر امور خارجه ایران آقای عراقچی در سلامت کامل به سر می برد. بعد از شنیدن خبر وحشت خیلی ها را نگران کرد. برخی رسانه ها مدعی حضور عراقچی در ساختمانی در دمشق شدند که مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت. برای دانستن جزئیات بیشتر وحشت تفکر معاصر […]

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصروزیر امور خارجه ایران آقای عراقچی در سلامت کامل به سر می برد. بعد از شنیدن خبر وحشت خیلی ها را نگران کرد. برخی رسانه ها مدعی حضور عراقچی در ساختمانی در دمشق شدند که مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت. برای دانستن جزئیات بیشتر وحشت تفکر معاصر را دنبال کنید.

عراقچی سالم است و خبری از قتل نیست

این در حالی است که وزیر امور خارجه هم اکنون در تهران به سر می برد.

قتل عراقچی

سید عباس عراقچی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۴۱) دیپلمات و سیاستمدار ایرانی است که از سال ۱۴۰۳ وزیر امور خارجه ایران بوده است.

وی دارای مدرک لیسانس روابط بین الملل از دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه، فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه کنت است. عراقچی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ ایران و عراق بود و از سال 1367 فعالیت خود را در وزارت امور خارجه ایران آغاز کرد و از سال 1378 تا 1382 به عنوان سفیر ایران در فنلاند و از سال 1386 تا 1390 سفیر ایران در ژاپن بود .

عراقچی در سال 1392 به مدت 4 ماه در دولت دهم سمت سخنگویی وزارت امور خارجه را بر عهده داشت و از سال 1392 تا 1396 نیز سمت معاونت حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه و عضویت در این وزارتخانه را بر عهده داشت. تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با گروه 1+5. وی پس از تغییر در ساختار این وزارتخانه از 7 دی 1396 تا 23 شهریور 1400 سمت معاونت سیاسی وزارت امور خارجه را برعهده داشت و در دولت رئیس جمهور نیز مشاور ارشد وزیر امور خارجه بود. عضو انجمن ملی دیپلماسی و از سال 1400 تا 1403 دبیر شورا بود و به عنوان استراتژیست روابط خارجی فعالیت می کرد.

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.