افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

آیا افسران پلیس دوچرخه سواری می کنند؟

  • کد خبر : 390222
آیا افسران پلیس دوچرخه سواری می کنند؟

آفتاب نیوز: در گذشته های دور که خودروها فراگیر نبود و موتورسیکلت نمی آمد، پلیس از دوچرخه استفاده می کرد. در برخی کشورها مانند چین به دلیل شلوغی و ماشین های پلیس در برخی موارد از دوچرخه استفاده می کنند و تجربیاتی از این دست وجود دارد.» در حاشیه اعلام ورود 150 دستگاه موتورسیکلت سنگین […]

آفتاب نیوز:

در گذشته های دور که خودروها فراگیر نبود و موتورسیکلت نمی آمد، پلیس از دوچرخه استفاده می کرد. در برخی کشورها مانند چین به دلیل شلوغی و ماشین های پلیس در برخی موارد از دوچرخه استفاده می کنند و تجربیاتی از این دست وجود دارد.»

در حاشیه اعلام ورود 150 دستگاه موتورسیکلت سنگین به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، خبر ورود 300 دستگاه موتورسیکلت برقی به این ناوگان عنوان شد. علاوه بر این موضوع، موضوع ورود دوچرخه به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران را نیز پیگیری کردیم.

اسماعیل پور، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با همشهری درباره استفاده از دوچرخه به ویژه دوچرخه برقی در ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: در بحث استفاده از حمل و نقل پاک، اولویت ما موتورسیکلت های برقی است. و بر اساس توافق با شهرداری تهران اعلام کرد که به زودی 300 دستگاه موتورسیکلت برقی به ناوگان اضافه خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور افزود: استفاده از دوچرخه برای ناوگان نیز در برنامه های ما قرار دارد که البته این موضوع تنها بحث ساختمان نمادین کار و فرهنگ را شامل نمی شود و در مناطق مرکزی شهر، پلیس ترانزیت. می توانند از این وسیله نقلیه برای انجام ماموریت های خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در ادامه تاکید کرد: پیش از این در مقطعی دوچرخه هایی وارد ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی می شد که دارای ایراداتی بود و باید این ایرادات شناسایی و رفع شود تا بتوان دوباره از این وسیله نقلیه سبک استفاده کرد. و امن.”

سردار رضا فریبا معاون آمادگی و پشتیبانی فراجا درباره ورود دوچرخه به ناوگان پلیس کشور به ویژه در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به همشهری گفت: اینکه گفته می شود قصد داریم از دوچرخه برای ناوگان پلیس استفاده کنیم درست نیست. “. استفاده از وسایل حمل و نقل تمیز مانند دوچرخه سواری باید فراگیر شود، هرچند پلیس می تواند در این زمینه پیش قدم شود. ما علاقه مند به استفاده از وسایل حمل و نقل مانند دوچرخه در پارک پلیس هستیم، اما هنوز آن را عملی نکرده ایم، اما این موضوع خوب است و می تواند در برنامه پلیس گنجانده شود.

سردار قریبا افزود: البته در این زمینه باید تامل و برنامه ریزی صورت گیرد، در گذشته های دور که خودروها رواج نداشت و موتورسیکلت در دسترس نبود، پلیس از دوچرخه استفاده می کرد، همچنین در برخی کشورها مانند چین به دلیل به جمعیت و ماشین های پلیس، در برخی موارد از دوچرخه استفاده می کنند و تجربیاتی از این دست وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.