افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

SEC علیه Crypto.com اقدام کرد. صرافی پاسخ داد

  • کد خبر : 390024
SEC علیه Crypto.com اقدام کرد. صرافی پاسخ داد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) امروز اطلاعیه ولز علیه صرافی ارز دیجیتال Crypto.com صادر شد. در پاسخ به این اقدام، صرافی crypto.com شکایتی را به SEC ارائه کرد. اطلاعیه ولز یک اخطار رسمی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به فرد یا شرکتی صادر می شود و به […]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) امروز اطلاعیه ولز علیه صرافی ارز دیجیتال Crypto.com صادر شد. در پاسخ به این اقدام، صرافی crypto.com شکایتی را به SEC ارائه کرد.

اطلاعیه ولز یک اخطار رسمی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به فرد یا شرکتی صادر می شود و به آنها اطلاع می دهد که قصد دارد علیه آنها اقدام قانونی انجام دهد.

هشدار کمیسیون مبادلات آمریکا به صرافی Crypto.com و واکنش صرافی

پس از صدور اطلاعیه ولز علیه Crypto.com، کریس مارشالک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل فعلی صرافی، رسماً در توییتی اعلام کرد که این پلتفرم شکایتی را به SEC ارائه کرده است.

در این توییت آمده است:

این اقدام بی‌سابقه شرکت ما علیه یک آژانس فدرال، پاسخی قابل توجیه به اجرای قوانین آژانس است که به بیش از 50 میلیون دارنده ارز دیجیتال ایالات متحده آسیب رسانده است.

صرافی Crypto.com همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که شکایتی را به کمیسیون مبادلات ایالات متحده ارائه کرده است حفاظت از آینده صنعت کریپتو در این کشور انجام می دهد:

ما این کار را انجام می دهیم تا از آینده صنعت کریپتو در آمریکا محافظت کنیم و به مجموعه رو به رشدی از همتایان خود بپیوندیم که فعالانه از خود در برابر یک آژانس گمراه فدرال که خارج از حوزه قضایی خود عمل می کند، دفاع می کنند.

مارشال همچنین قول داد که crypto.com از کلیه اسناد قانونی از وجود برای اطمینان از وضع مقررات مناسب برای صنعت کریپتو استفاده خواهد شد. Crypto.com همچنین از کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و کمیسیون بورس خواسته است تا طبقه بندی محصولات مشتقات رمزنگاری را تأیید کنند.

با توجه به Exchange Crypto.com، اطلاعیه ولز SEC نشان می‌دهد که قوانین اجرایی ناعادلانه SEC علیرغم نشانه‌هایی که نشان می‌دهد دولت بعدی رویکرد سازنده‌تر و موثرتری را برای صنعت کریپتو اتخاذ خواهد کرد، همچنان ادامه دارد. در بیانیه Crypto.com آمده است:

اقدامات اجرایی SEC اکنون بخشی از فرآیند شروع یک تجارت قانونی و دارای مجوز در آمریکا است. در حالی که طرح شکایت علیه یک آژانس فدرال برای شرکت ما بی سابقه است، اقدامات SEC علیه صنعت ما هیچ انتخاب دیگری برای ما باقی نگذاشته است.

بر اساس متن شکایت Crypto.com به کمیسیون بورس، این آژانس به طور یکجانبه از محدوده وظایف خود فراتر رفته است.

شکایت تبادل Crypto.com به SEC - منبع: Crypto.com
شکایت تبادل Crypto.com به SEC – منبع: Crypto.com

این بورس همچنین معتقد است که کمیسیون بورس روندی غیرقانونی را در پیش گرفته که بر اساس آن معاملات انجام می شود تقریبا تمام دارایی های دیجیتالصرف نظر از نحوه فروش آنها، اوراق بهادار محسوب می شوند.

با وجود دریافت اخطار ولز، Crypto.com معتقد است که این پلتفرم به طور معمول به کار خود ادامه خواهد داد.

واکنش قیمت کرونوس چه بود؟

در پاسخ به اختلاف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و صرافی crypto.com، قیمت کرونوس، ارز دیجیتال بومی این صرافی به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در حال حاضر حدود 0.075 دلار معامله می شود.

Chronos Chart 1 Hour Time Frame - منبع: TradingViewChronos Chart 1 Hour Time Frame - منبع: TradingView
Chronos Chart 1 Hour Time Frame – منبع: TradingView

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-08 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.