افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

ماسک: اگر ترامپ ببازد، می میرم/هیچکس «هریس» را ترور نمی کند! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 390001
ماسک: اگر ترامپ ببازد، می میرم/هیچکس «هریس» را ترور نمی کند! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی و مالک شبکه های اجتماعی تسلا، اسپیس ایکس و ایکس از حامیان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است. شکست احتمالی او در انتخابات و احتمال پیروزی کامالا هریس، رقیب ترامپ. ماسک در گفتگوی طولانی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی و مالک شبکه های اجتماعی تسلا، اسپیس ایکس و ایکس از حامیان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است. شکست احتمالی او در انتخابات و احتمال پیروزی کامالا هریس، رقیب ترامپ.

ماسک در گفتگوی طولانی با تاکر کارلسون، مجری مشهور آمریکایی که از حامیان ترامپ نیز می باشد، شرکت کرد. این گفت و گو در «ایکس» منتشر شده است.

کارلسون مصاحبه را با فرض شکست ترامپ و پیروزی هریس آغاز کرد و به ماسک گفت: “پس تو خواهی مرد، رفیق!”

ماسک نیز با تایید این موضوع گفت: اگر او (ترامپ) شکست بخورد، من واقعا خواهم مرد. به نظر شما چند سال آب سرد بخورم؟ آیا می توانم فرزندانم را ملاقات کنم؟ من نمی دانم! من یک پاراگراف در مورد کامالا اراجیف خواهم گفت و او را مسخره خواهم کرد. من او را کامالا کوکی هم صدا کرده ام.

اشاره ماسک به پیام جنجالی خود در “X” است که مدت کوتاهی پس از ارسال آن حذف شد. او در آن پیام گفت که هیچ کس هریس را ترور نمی کند، در حالی که ترامپ دو بار ترور شده است.

وی در توضیح این پیام گفت: برخی فکر کردند می خواهم او (کمالا) را ترور کنم. البته دلیلی برای قتل شخصی که کلوچه می فروشد وجود ندارد!

در ماه ژوئیه، پس از اولین حمله به ترامپ در جریان تجمع او در پنسیلوانیا، ماسک رسما از رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت کرد.

این میلیاردر آمریکایی همچنین تایید کرد که با ترامپ درباره امکان ریاست «کمیسیون بهره وری دولتی» در دولت احتمالی خود گفتگو کرده است. وی پس از خرید “X” از 80 درصد کارکنان شرکت عذرخواهی کرد و اظهار داشت که پس از این “عملکردش بهبود یافته است”.

پیش از این، ماسک در گردهمایی ترامپ در محل اولین ترور وی حاضر شد و به طور کامل از نامزد جمهوری خواه حمایت کرد و از خونسردی وی در زمان ترور تمجید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.