افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

رژیم صهیونیستی پذیرفت که نظم قدیمی شکست خورد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389991
رژیم صهیونیستی پذیرفت که نظم قدیمی شکست خورد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر سعید جلیلی، ظهر امروز در نشستی با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یک واقعه تاریخی است. دلیلش هم این است که اگر رژیم صهیونیستی بعد از چنین حوادثی شروع به جنگ می کرد و متحمل شکست می شد، اکنون بیش از یک سال است که […]

به گزارش خبرنگار مهر سعید جلیلی، ظهر امروز در نشستی با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یک واقعه تاریخی است. دلیلش هم این است که اگر رژیم صهیونیستی بعد از چنین حوادثی شروع به جنگ می کرد و متحمل شکست می شد، اکنون بیش از یک سال است که از تمام توان خود استفاده کرده و بمب هایی به اندازه چندین بمب هسته ای را در یک منطقه کوچک و بیشتر رها کرده است. از 40 هزار نفر زن و کودک شهید شدند اما امروز نتیجه این شد که در آن عملیاتی که بر علیه سید حسن نصرالله عزیزمان انجام شد و به شهادت رسید، عملیات را دستور جدید می نامند، یعنی بعد از قبول یک سال. که دستور قدیمی تمام شده، شکست خورده است و نمی تواند ادامه یابد.

وی افزود: امروز در سالگرد عملیات تهاجمی الاقصی اعتراف می کنند که آن دستور شکسته شده است. ما در این نقطه تاریخی هستیم که یک سال است جبهه ای به این عظمت در حال شکل گیری است.

جلیلی گفت: وظیفه ما چیست؟ ما هستیم که این دغدغه را داریم، اگر بپذیریم که چنین جبهه ای شکل گرفته است، باید حرکت و رابطه خود را با آن جبهه مشخص کنیم. امروزه زیاد به آن اشاره می شود و مردم تعجب می کنند که در این شرایط چه باید بکنیم. که ما؟ قبل از هر چیز، شناخت مختصات و ویژگی های این جنبش و این جبهه برای ما بسیار مهم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تمام تلاش رژیم صهیونیستی این است که این اقدام را به موقع نشان دهد. کابوس شما این است که نقطه ای که می خواهید روی آن تمرکز کنید تبدیل به یک جبهه بزرگ نمی شود. چه از نظر نرم افزاری و چه نرم افزاری، امروز می بینید که این جبهه در خیابان های نیویورک، واشنگتن، پاریس و لندن در دفاع از مقاومت شکل گرفته است و این جنبش در عرصه های مختلف از دریای سرخ شکل گرفته است. به مدیترانه

وی گفت: معتقدیم امروز باید کمک کرد. اولین بحث این است که این نکته را خوب بدانیم و فکر نکنیم که این یک اتفاق مثل بقیه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.