افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

ماجرای تکان دهنده کشتار خانواده لارستانی

  • کد خبر : 389986
ماجرای تکان دهنده کشتار خانواده لارستانی

آفتاب نیوز: رئیس کل دادگستری استان فارس به مقامات قضایی لارستان و بایرام دستور داد تا به صورت جداگانه و خارج از نوبت به پرونده قتل یکی از بستگان در شهرستان بیرم رسیدگی کنند. جت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به حادثه قتل یک خانواده در شهرستان بیرم لارستان گفت: ساعت 23:45 شب گذشته […]

آفتاب نیوز:

رئیس کل دادگستری استان فارس به مقامات قضایی لارستان و بایرام دستور داد تا به صورت جداگانه و خارج از نوبت به پرونده قتل یکی از بستگان در شهرستان بیرم رسیدگی کنند. جت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به حادثه قتل یک خانواده در شهرستان بیرم لارستان گفت: ساعت 23:45 شب گذشته در پی اطلاع به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل 4 نفر از اعضای این شهرستان. خانواده ای در یکی از محله های شهر لارستان با صدور دستور قضایی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد فردی به همراه همسرش مادری 41 ساله و چهار فرزند 13، 7، 6 و 14 ساله اش را که در همسایگی خود زندگی می کردند، به منزل خود دعوت کردند. و پس از بستن دست و پا، 4 نفر از آنها با چاقو به قتل می رسند. رئیس دیوان عالی فارس تصریح کرد: قاتل 32 ساله در همان لحظات اولیه در منزلش دستگیر شد و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد همسر قاتل پسر 13 ساله مقتول را در داخل خانه قرار داده است. ماشین و از ماشین خارج شد. با تلاش پلیس برای شناسایی و توقیف خودرو و دستگیری راننده، پسر خانواده را آزاد کردند. متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی یادآور شد: در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه کلت کمری، یک دستگاه وینچستر به همراه مهمات مربوطه و دو عدد چاقو کشف شد. متهم در اسرع وقت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان معرفی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر اینکه گمانه زنی و دامن زدن به شایعات در روند قانونی پرونده مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، از مردم خواست اخبار قضایی را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند و از شایعات و نظرات غیررسمی و غیر موثق خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.