افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

رژیم صهیونیستی در باتلاق مقاومت و طوفان الاقصی گرفتار شده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389940
رژیم صهیونیستی در باتلاق مقاومت و طوفان الاقصی گرفتار شده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند. . با دکتر عبدالله صفی الدین رئیس دفتر این جنبش در ایران دیدار و شهادت […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند. . با دکتر عبدالله صفی الدین رئیس دفتر این جنبش در ایران دیدار و شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله دبیرکل و سایر فرماندهان این جنبش به ملت قهرمان لبنان و همه رزمندگان تسلیت گفتند. برای آزادی جهان

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار گفت: بعد از این همه شهادتی که در روزهای اخیر در لبنان رخ داده، خوشبختانه روحیه مردم مقاومت بسیار خوب است.

اوحدی نیز در این دیدار گفت: امیدواریم خداوند دبیرکل را با شهدای کربلا محشور کند. در گذشته اسرائیل در 6 روز در جنگ با 4 کشور عربی پیروز شد و مناطقی را تصرف کرد اما امروز نتوانسته آنها را کنترل کند. او حدود یک سال نوار غزه را تحت کنترل خود درآورد و در باتلاق مقاومت و طوفان الاقصی گرفتار شده است. امروزه به دلیل مشکلات پیش آمده از لبنان به عنوان نماد مقاومت یاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی تضاد خیر و شر به اوج خود می رسد، بزرگانی در آن به شهادت می رسند و سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و حاج قاسم سلیمانی مصداق آن هستند، اما بر اساس وعده مقام معظم رهبری; حزب الله قطعا پیروز است.

مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همانطور که از واقعه کربلا مشاهده می کنیم، قبل از رسیدن امام حسین (ع) در راه، حضرت مسلم و عده ای از یارانش به شهادت رسیدند، اما با شهادت حضرت سید. مظلومیت آنها در تاریخ ثبت شد، پس از فاجعه کربلا، چند اسیر با سرهای شهدا به سوریه رفتند، اما عظمتی که آفریدند را می بینید که امسال بیش از 20 میلیون زائر وارد سوریه شدند. کربلا. و امیدواریم راه شهدای مقاومت ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهدای مقاومت حزب الله را امضا کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.