افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

لزوم پیشگیری از جرائم در زمینه توزیع دارو و کالاهای بهداشتی

  • کد خبر : 389927

به گزارش بازار، جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژعی تشکیل شد و دستور کار این جلسه «پیشگیری از جرائم در حوزه توزیع مواد مخدر و بهداشت» بود. کالاهای گرا». رئیس قوه قضائیه در بخشی از سخنان خود در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت شورای […]

به گزارش بازار، جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژعی تشکیل شد و دستور کار این جلسه «پیشگیری از جرائم در حوزه توزیع مواد مخدر و بهداشت» بود. کالاهای گرا».

رئیس قوه قضائیه در بخشی از سخنان خود در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت: مصوبات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم باید به رؤسا ارائه شود. نیروها برای ابلاغ و اجرای آن. شهید رئیسی در دولت سیزدهم به پیشگیری از وقوع جرم و اجرای مصوبات شورای عالی پیشگیری توجه زیادی داشت. رئیس مجلس هم همین سیاست را دارد. همچنین تاکید می کنم که مصوبات این شورا که یک مجمع تخصصی و حمایتی است باید با نهایت دقت و تلاش اجرا شود. بار دیگر تاکید می کنیم که هزینه در بخش پیشگیری سرمایه گذاری محسوب می شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرائم در حوزه توزیع دارو و فرآورده های بهداشتی که موضوع جلسه امروز شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم است موضوع بسیار مهمی است و نباید کمترین آسیب و اختلال ایجاد شود. به این منطقه نفوذ کند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در حوزه توزیع دارو و فرآورده های بهداشتی تکمیل و رفع نواقص سامانه های جامع، آنلاین و متصل مرتبط با کنترل و توزیع دارو است. و محصولات سلامت محور در کشور. نه تنها در مقوله داروها و فرآورده های سلامت محور، بلکه در بسیاری از مقوله ها و امور نیز باید به تکمیل و رفع نواقص سامانه های جامع و آنلاین توجه عاجل شود. قوانین و مقررات مربوطه در این زمینه وجود دارد، لذا نهادهای ذیربط و مسئول باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به روند نظارت بر توزیع دارو و فرآورده های بهداشتی در کشور تصریح کرد: کنترل عرضه دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و فرآورده های بهداشتی تنها نباید در سطح نهایی عرضه باشد. زنجیره ای، اما این نظارت باید جامع و کامل و در سطح ملی باشد.

رئیس شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تصریح کرد: امروز در کشور از نظر دارو، درمان، تجهیزات و ملزومات پزشکی و کالاهای سلامت محور وضعیت خوبی داریم و برخی از داروهای تولید داخل به خارج صادر می شود. و برخی از هموطنان مقیم خارج از کشور نیز برای درمان مورد استفاده قرار می گیرند و برای رفع نیازهای پزشکی خود در داخل کشور پذیرش می شوند. بنابراین تاکید بر مشکلات و آسیب های این حوزه به معنای نادیده گرفتن نقاط قوت کشور در حوزه پزشکی، درمانی و پزشکی نیست؛ اما تاکید می کنیم که در حوزه دارو و محصولات سلامت محور کوچکترین آسیب و نقصی نداشته باشد زیرا سلامت مردم یکی از مقوله های مهم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.