افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

برای تکمیل اطلاعات روی پلت فرم خودرو به دستگاه‌هایی نیاز بود

  • کد خبر : 389917
برای تکمیل اطلاعات روی پلت فرم خودرو به دستگاه‌هایی نیاز بود

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه های متولی که هنوز اطلاعات مورد نظر را بر روی پلت فرم خودرو بارگذاری نکرده اند در اسرع وقت نسبت به تکمیل و راه اندازی سامانه اقدام کنند. به گزارش ایسنا، علی کیشوری در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 اظهار کرد: در […]

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه های متولی که هنوز اطلاعات مورد نظر را بر روی پلت فرم خودرو بارگذاری نکرده اند در اسرع وقت نسبت به تکمیل و راه اندازی سامانه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، علی کیشوری در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 اظهار کرد: در ابتدای جلسه گزارش گروه بازرسی کمیسیون اصل 90 مستقر در وزارت نیرو از بحران آب ارائه شد. در کشور با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونان وزارت نیرو در محورهای آبی. مدیریت آب های زیرزمینی، آب های سطحی و منابع آبی شامل شرایط گذشته، حال و آینده و آسیب شناسی مشکل. بررسی و راهکارهایی ارائه شد.

وی تصریح کرد: از شهریور 1400 با تشکیل گروه کارشناسی کمیسیون در وزارت نیرو و با بررسی میدانی اسناد و مدارک و مصاحبه با مسئولان و معتمدین، مشاوران و پیمانکاران و رایزنی نهادهای ذیربط و در نهایت با تدوین بیش از 40000 سند در قالب سند مکتوب و لوح فشرده گزارشی جامع از وضعیت منابع آبی کشور و فرصت ها و چالش ها و همچنین عملکرد دستگاه های اجرایی مسئول عمدتاً در وزارت کشور. سازمان نیرو، برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست به همراه راهکارهای پیشنهادی تهیه و ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی افزود: در پایان ارائه گزارش توسط کارشناسان کمیسیون اصل 90 مقرر شد گزارش کمیسیون پس از قبولی در آزمون های لازم برای قرائت عمومی آماده شود. . مراحل ثانیاً بر اساس تشکیلات برنامه بودجه و با حضور وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان کمیسیون اصل 90 کمیته ای تشکیل و در مورد بررسی و اجرای راهکارهای پیشنهادی تصمیم گیری شود. . توسط کمیسیون

کیشوری گفت: دومین موضوعی که امروز در کمیسیون اصل 90 بررسی شد، درج اطلاعات سکوهای خودرو برای انجام معاملات بود که در بند 3 بند ش تبصره 10 قانون بودجه سال 1401 آمده است. .

وی تصریح کرد: سالانه حدود سه و نیم میلیون تراکنش خودروهای فرسوده در کشور انجام می شود که این معاملات با توجه به ریسک های متعددی که در پی دارد از اصلی ترین نقاط اختلاف بین مردم است. سالانه حدود 100 هزار پرونده حقوقی مربوط به معاملات خودرو تشکیل می شود و برای رفع این مشکل در بودجه سال های 1401 و 1402 حکم قانونی برای تامین امنیت معاملات خودرو به تصویب رسید.

وی گفت: محور جلسه آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی مندرج در بند 4 بند ک تبصره 1 قانون بودجه 1402 کل کشور و بند ت ماده 114 توسعه هفتم بود. برنامه قانون با حضور رئیس مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت حراست، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، فراجا و پلیس راهور. مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصول 90 شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد دستگاه های متولی این موضوع که هنوز اطلاعات مورد نظر را در سامانه بارگذاری نکرده اند در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام کنند. تا سیستم مذکور تکمیل و به بهره برداری کامل برسد.

کیشوری با اشاره به تصمیمات و جمع بندی این جلسه گفت: رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت حراست باید ظرف مدت دو هفته با همکاری سه شرکت خودروسازی سایپا، ایران خودرو و کرمان خودرو، ارائه اطلاعات مربوط به گارانتی و تعمیرات خودرو در 5 سال گذشته. کمیسیون برای تبلیغات

وی ادامه داد: همچنین مرکز بیمه باید تا پایان مهرماه اطلاعات مربوط به خسارت قطعات آسیب دیده خودروها طی سال های 1402 و 1403 را به کمیسیون گزارش کند و فرجا نیز ظرف مدت دو هفته گزارش کاملی از دستگاه هایی که شمارش می کنند ارائه می کند. با شرایط لازم همکاری در خصوص پلت فرم خودرو اقدام یا شکایت به کمیسیون ارائه نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.