افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

4 پیش بینی بیت کوین در آمریکا پس از انتخابات

  • کد خبر : 389903
4 پیش بینی بیت کوین در آمریکا پس از انتخابات

آمریکا در حال متعادل کردن ارزش است در حال کاهش است دلار در برابر بیت کوین است. سرمایه ای که توانایی حل بسیاری از مشکلات طبقه متوسط ​​آمریکا را در مواقع حساس دارد. به گزارش اسمارتک نیوز، با توجه به سیاست های دولت آینده آمریکا، نتیجه این انتخابات می تواند تاثیرگذار باشد. اساسی این امر […]

آمریکا در حال متعادل کردن ارزش است در حال کاهش است دلار در برابر بیت کوین است. سرمایه ای که توانایی حل بسیاری از مشکلات طبقه متوسط ​​آمریکا را در مواقع حساس دارد.

به گزارش اسمارتک نیوز، با توجه به سیاست های دولت آینده آمریکا، نتیجه این انتخابات می تواند تاثیرگذار باشد. اساسی این امر بر آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد و اوضاع را برای آنها بهتر یا بدتر می کند.

4 پیش بینی بیت کوین در آمریکا پس از انتخابات

بیش از 3 چرخه انتخاباتی از زمان راه اندازی بیت کوین گذشته است. با این حال، این اولین زمان آن فرا رسیده است که بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال به یکی از بحث ها تبدیل شوند مشکلات حیاتی به انتخابات تبدیل شده اند.

طرفداران ایده ای که ساتوشی ناکاموتو در مقاله سفید بیت کوین خود مطرح کرده است، شبیه به الف فرقه و در انتخابات آتی فقط در یک موضوع تمرکز کنید آنها دارای ارزهای دیجیتال هستند. با داغ شدن بحث های انتخاباتی، این سوال به طور فزاینده ای در ذهن مردم برجسته می شود: نقش پادشاه ارزهای دیجیتال در آینده اقتصاد آمریکا، بزرگترین اقتصاد جهان، چه خواهد بود؟

طبق گزارش فدرال رزرو، تنها در سال 2024 ۳٪ از قدرت خرید دلار اصلی باقی می ماند؛ این امر باعث شده است که کشورهای در حال توسعه به دنبال الف جایگزین برای استفاده از دلار در معاملات

در عین حال، نگرانی هایی وجود دارد که تصمیمات فعلی برای مهار رکود می تواند منجر به آن شود تورم افسار شکسته دلار و کاهش اقتصاد جهانی در سال‌های اخیر، یا به دلیل آزادی سیاست‌های پولی یا به دلیل بحران بدهی در اقتصاد، رشد انفجاری را تجربه کرده است. افتخار فروپاشی افزایش تنش ها در خاورمیانه به این بی ثباتی دامن زده است.

این ناپایداری ها شکاف طبقاتی را افزایش داده است، به طوری که ثروتمندان با رشد تصاعدی ثروتمندتر شدن و کف متوسطهر روز ضعیف تر از زمانی که بیت کوین راه اندازی شد، بسیاری آن را به عنوان نوشدارویی برای طبقه متوسط ​​می دیدند. دارویی که می تواند قدرت طبقه متوسط ​​در حال فرسایش را بازگرداند. با این حال، دلار باقی می ماند ستون اصلی اقتصاد جهانی است و بسیاری روی آن حساب می کنند، حتی با کاهش قدرت خرید.

امروز آمریکا روی یکی است دوراهی بی سابقه است: از یک طرف دلار واقع شده است؛ ارزی که هر روز از قدرت آن کاسته می شود و از سوی دیگر بیت کوینارز دیجیتالی که می تواند راه حلی برای قشر متوسط ​​جامعه باشد.

اینکه این مشکل در این انتخابات چگونه مطرح و پاسخ داده خواهد شد، مسیر حرکت بزرگترین اقتصاد جهان را در 25 سال آینده مشخص خواهد کرد. اکنون تاثیر انتخابات امسال را بر آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال بررسی می کنیم:

۱- چه ترامپ پیروز شود یا نه، گری جنسلر احتمالا اخراج خواهد شد

از زمانی که گری جنسلر ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را بر عهده گرفت، نتوانسته است دوستان زیادی در صنعت کریپتو پیدا کند. اگرچه او توانسته در جاهایی پیروز شود، اما رویکرد قانونگذاری بر اساس فشار منجر به شکست در بسیاری از دادگاه ها شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری خواهان، قول داده است در صورت انتخاب شدن، جایگزین گری جنسلر شود. اخراج انجام خواهد داد؛ این هرگز در گذشته اتفاق نیفتاده است. در گذشته رؤسای کمیسیون بورس و اوراق بهادار با تغییر رئیس جمهور، استعفا می دادند

البته، اگر هریس انتخاب شود، جای تعجب نخواهد بود که برای گرفتن نظر فعالان صنعت ارز دیجیتال، Gensler اخراج کند

۲- پیروزی هریس ممکن است به نفع بیت کوین باشد و پیروزی ترامپ ممکن است به نفع اتریوم باشد

بیت کوین معمولاً به عنوان کالایی عمل می کند که با کاهش نرخ بهره و کاهش ارزش سرمایه، جریان ورودی آن کاهش می یابد. افزایش دهد پیدا می کند

با توجه به اینکه سیاست‌های مالی فعلی دولت هریس احتمالا ادامه خواهد داشت و هزینه‌های دولت افزایش می‌یابد، بازار ارز دیجیتال احتمالاً پایدار و حتی ممکن خواهد ماند. رشد کندی از سوی دیگر، پیروزی ترامپ در انتخابات انگیزه شرکت‌های ارز دیجیتال را برای فعالیت در خاک آمریکا خواهد داشت. انگیزه ای که قبلا وجود نداشت.

علاوه بر این، می توان ادعا کرد که چارچوب نظارتی در دولت ترامپ شفاف تر خواهد بود و در نتیجه فرصت های بیشتری در بخش DeFi پدیدار خواهد شد. با توجه به اینکه بیشتر پلتفرم‌های DeFi مبتنی بر اتریوم هستند، می‌توان حدس زد که دولت ترامپ احتمالاً طرفدار اتریوم و سایر پروتکل‌های لایه ۱ خواهد بود.

۳- دولت هریس ممکن است خواهان سهمی از سود ارزهای دیجیتال باشد

انتخاب شدن هریس به این معنی است که می تواند تغییرات آنچه را که او می خواهد در سیاست های مالی اعمال کند. او سه سال و نیم است که در خدمت دولت بوده است مالیات بر عایدی سرمایه مرتبط با ارزهای دیجیتال مطرح کرده است

بر این اساس و با توجه به میزان پولی که قرار است وارد صنعت ارزهای دیجیتال شود، سخت است دنیایی را تصور کنید که در آن دولت هریس سعی نمی کند بخشی از این سود را برای خود بگیرد. از سوی دیگر، با توجه به اینکه ترامپ بارها اعلام کرده که قصد دارد از حامیان ارزهای دیجیتال حمایت کند، بعید است این است که شاهد افزایش مالیات در دولت خود باشیم.

۴- ترامپ قبل از انتخابات یک طرح رسمی در مورد بیت کوین و دارایی های دیجیتال منتشر خواهد کرد.

در این مدت، هریس تقریباً در مورد ارزهای دیجیتال است سکوت انجام شد و او فقط به طور خلاصه به ارزهای دیجیتال در کنار سایر فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی اشاره کرده بود.

از سوی دیگر، ترامپ رسما به دنبال جذب آرای طرفداران ارزهای دیجیتال است. او اولین رئیس جمهوری است که در رویداد بیت کوین 2024 شرکت می کند. ترامپ در آنجا به صراحت اعلام کرد که آینده ارزهای دیجیتال در آمریکا خواهد بود و همچنین قول داد نخواهد کرد اجازه دهید الیزابت وارن (سناتور ارشد ایالات متحده) و افرادش بیت کوین شما را دریافت کنند.

اگر قرار باشد یکی از این دو نامزد قبل از انتخابات سیاست های رسمی خود را در مورد ارزهای دیجیتال اعلام کند، احتمالا ترامپ خواهد بود.

تغییر تقریباً همیشه خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید طول می کشد و به روشی متفاوت از آنچه برنامه ریزی کرده اید اتفاق می افتد. بیت کوین نیز از این قاعده است مستثنی شده است نیست.

احتمالاً پیام و مأموریت پشت بیت کوین، مهمترین و قدرتمندترین نیروهای سیگنال رهایی بخش در طول چند قرن اخیر با این حال، اگر اصول بنیادی بیت کوین و ارزهای دیجیتال محقق شوند، نهادهایی که قدرت را در دست دارند کسانی خواهند بود که بیشترین از دست دادن انجام خواهد داد

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-08 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.