افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

مانور مشترک امداد و نجات و آتش نشانی در بوشهر انجام شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 389891
مانور مشترک امداد و نجات و آتش نشانی در بوشهر انجام شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد شکیبناسب بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس سناریوی مانور، پس از وقوع آتش سوزی در کارخانه گاز، تیم اطفای حریق بندر بوشهر به عنوان تیم عملیاتی، یگان حفاظت، اورژانس بندر، برق و تاسیسات، اداره امور بندری HSA و امنیت بندر را از آتش سوزی مطلع […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد شکیبناسب بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس سناریوی مانور، پس از وقوع آتش سوزی در کارخانه گاز، تیم اطفای حریق بندر بوشهر به عنوان تیم عملیاتی، یگان حفاظت، اورژانس بندر، برق و تاسیسات، اداره امور بندری HSA و امنیت بندر را از آتش سوزی مطلع کرد.

وی گفت: آتش نشانان پس از تشکیل تیم فرماندهی در محل امن و انجام سایر کارهای مقدماتی، آماده اطفای حریق در فاصله 40 متری نیروگاه گازی شدند و همزمان پس از روشن کردن پمپ، اقدام به اطفای حریق کردند. از ماشین ها پیاده شد و شروع به لوله گذاری به سمت محل آتش زدن کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: همزمان با خنک سازی محیط توسط تیم پشتیبانی، تیم اطفای حریق به همراه تیم امدادی به سمت نیروگاه و محل آتش سوزی حرکت کردند.

شکیبی نسب ادامه داد: در ادامه تیم امداد و نجات مصدومان را از محل حادثه خارج و به تیم اورژانس مستقر در محل حادثه در منطقه امن تحویل دادند.

وی تصریح کرد: در ادامه روند این رزمایش، تیم اطفای حریق در 2 گروه جداگانه تابلوهای برق درگیر در حریق را اطفا کردند و همزمان تیم حادثه شرکت گاز نیز در محل حاضر شدند و اطلاع رسانی کردند. قطع گاز TBS اقدام کرد

شکیبی نسب افزود: فرمانده پس از خاموش کردن گاز و مهار آتش، پایان عملیات را اعلام و دستور جمع آوری تجهیزات آتش نشانی را صادر کرد.

وی گفت: در پایان مانور با حضور تمامی عوامل در محل جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت مانور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.