افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

باداماکی: گاریدو درخواستی برای جذب بازیکن جدید نداد/ در نقل و انتقالات فشار زیادی به من وارد شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 389882
باداماکی: گاریدو درخواستی برای جذب بازیکن جدید نداد/ در نقل و انتقالات فشار زیادی به من وارد شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت فعلی این باشگاه صحبت کرد. حسین بادامکی در گفتگو با برنا در مورد موضوعات مختلف باشگاه پرسپولیس از زمین بازی این تیم گرفته تا وضعیت خوان کارلوس گاریدو صحبت کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: *اولین سوال و مشکل وضعیت زمین هایی است که پرسپولیس […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت فعلی این باشگاه صحبت کرد.

حسین بادامکی در گفتگو با برنا در مورد موضوعات مختلف باشگاه پرسپولیس از زمین بازی این تیم گرفته تا وضعیت خوان کارلوس گاریدو صحبت کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

*اولین سوال و مشکل وضعیت زمین هایی است که پرسپولیس به عنوان میزبان از آن استفاده می کند، آیا راهکاری برای این مشکل دارید؟

واقعاً هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم و ما تصمیم گیرنده نیستیم. از اول فصل شرایط سختی داشتیم. در قزوین، اراک، شهرقدس و ورزشگاه تختی بازی کردیم. خیلی دوست دارم ورزشگاه آزادی هر چه زودتر آماده بهره برداری شود. البته من یک موضعی برای گفتن دارم. فکر می کنم در صورت بهبود شرایط زمین، ورزشگاه تختی ورزشگاه خوبی برای میزبانی از ما باشد. باید به این نکته توجه کنیم که سال هاست روی چمن ورزشگاه تختی راه نمی رود و فکر می کنم آرام آرام رو به بهبود است. با این حال، ما باید با شرایط روبرو شویم.

* علیرضا بیرانوند شب گذشته مصاحبه نادری انجام داد و درباره ماجرای رشوه صحبت کرد. پیش از آن نیز آن تصمیم عجیب از سوی کمیته تعیین وضعیت صادر شده بود.

در این مورد ترجیح می دهم که تیم حقوقی باشگاه صحبت کنند.

*در مورد پرداخت به تیم اصلی و تیم اصلی صحبت می کنید؟

خدا را شکر می کنیم که وضعیت ما از این نظر خوب است. با آمدن کنسرسیوم بانکی و داشتن اسپانسر مثل شرکت طبیعت وضعیت پرداخت ما عالی است. تمام مطالبات سال قبل را پرداخت کردیم و امسال 20 درصد پرداخت کردیم. در خصوص تجهیزات اولیه نیز تاکنون در یک حرکت تاریخی 35 درصد پرداختی داشته ایم. امیدواریم بتوانیم به طور منظم به همین روش پرداخت کنیم.

*خیلی دوست دارم درباره خوان کارلوس گاریدو صحبت کنید. در زمان جذب فشار زیادی را متحمل شدید.

بالاخره تغییرات و دگرگونی ها همیشه ماجراهای خاص خودش را دارد و این سوال در پرسپولیس سخت تر است. ما در آن زمان با گزینه های زیادی صحبت کردیم و مردم می خواستند چند گزینه بیایند، اما با وجود برخی شرایط ما گاریدو را انتخاب کردیم. فکر می کنم ثواب صبرمان را داشت و مربی ای را برای پرسپولیس انتخاب کردیم که برایمان کارساز بود. گاریدو با وجود اینکه تقریباً 70 درصد تیم عوض شد و ورزشگاه نداشتیم، در جمع بندی عالی بود و امیدوارم تمرکزش را حفظ کند و با این نظم بتواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند.

*اگر به عقب برگردیم باز هم گاریدو را انتخاب می کنی؟

ما قطعا انجام می دهیم. ما گاریدو را انتخاب کردیم زیرا او تجربه زیادی داشت، در تیم های محبوب کار می کرد و می دانست چگونه در تیم های محبوب کار کند. ما سعی می کنیم خیلی سریع اطلاعات درستی در مورد ایران و بازیکنان ایرانی به شما بدهیم. خدا را شکر، گاریدو تاکنون پاسخ داده است و به این کار ادامه خواهد داد. وظیفه ما حمایت از آنها، بازیکنان پرسپولیس و همه عوامل است تا کمترین نگرانی را داشته باشند.

نظرت در مورد جذب بازیکنان خارجی که امسال به پرسپولیس آمدند چیست؟

در این مورد سعی می کنیم با صبر و حوصله کار کنیم. با کمک گاریدو سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که در پرسپولیس کار کنند. خدا را شکر توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم.

*پرسپولیس در لیست بالغ خود جای خالی دارد که ممکن است بازیکن آزاد را جذب کند. آیا گاریدو درخواست جذب بازیکن خارجی یا ایرانی را نداده است؟

در حال حاضر گاریدو هیچ درخواستی نکرده است. ضمن اینکه تکلیف ششمین سهمیه خارجی ما مشخص نیست و نمی دانیم آیا می توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم یا خیر. گزینه ایرانی هم نداریم.

*در ماه های اخیر به خصوص در نقل و انتقالات فشارهای زیادی را متحمل شدید. در این مورد چه حرفی دارید؟ آیا کسانی را که حمله کردند بخشیده اید؟

بحث بخشش نیست آن زمان خیلی تحت فشار بودم. البته می دانم که وقتی در پرسپولیس کار می کنی، فشار و توقعات زیادی از تو وجود دارد. هواداران می خواهند بهترین مربیان و بازیکنان و البته تیم را برای کسب نتیجه داشته باشند. در این میان عده ای با پرسپولیس دشمن بودند و به هر بهانه ای به ما حمله کردند اما به دلیل عدم اطلاع صحیح، برخی تحلیل اشتباه و تعدادی از دوستان در فضای مجازی برداشت نادرستی کردند.

پس آیا هوادار حق دارد نگران تیمش باشد؟

این قطعاً همین است. هوادار حق دارد از مدیران تیمش یا از بازیکنان و کادرفنی انتظار داشته باشد. هرکسی در هر پستی برای پرسپولیس کار می کند باید بهترین عملکرد خود را داشته باشد. البته فکر می کنم همه کارهای ما ایده آل نبود اما سعی کردم منبع خوبی برای پرسپولیس باشم. هواداران مطمئن باشند که من و سایر اعضای باشگاه هر کاری که بتوانیم برای سربلندی پرسپولیس انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.