افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

رشد سالانه 8 درصدی صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه

  • کد خبر : 389862
رشد سالانه 8 درصدی صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه

حسن عباس زاده در پیامی تصویری خطاب به هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز، برگزاری این رویداد را به تمامی فعالان صنعت تبریک گفت و گفت: صنعت پتروشیمی همراه با مواهب طبیعی مانند نفت و گاز وجود دارد. در کشور رشد و شکوفایی داشته است و همزمان با توسعه صنعت پتروشیمی […]

حسن عباس زاده در پیامی تصویری خطاب به هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز، برگزاری این رویداد را به تمامی فعالان صنعت تبریک گفت و گفت: صنعت پتروشیمی همراه با مواهب طبیعی مانند نفت و گاز وجود دارد. در کشور رشد و شکوفایی داشته است و همزمان با توسعه صنعت پتروشیمی در کشور، سایر صنایع، مشاوران و پیمانکاران نیز رشد و توسعه یافته اند.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت نصب شده صنعت پتروشیمی در مرز 100 میلیون تن در سال است و امیدواریم با تحقق اهداف توسعه صنعت پتروشیمی که در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده است و با با تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای تحقق این اهداف، این رقم به مرز 130 میلیون تن خواهد رسید.

رئیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: از فعالان صنعت پتروشیمی تقاضا داریم سرمایه گذاری در این صنعت را جدی بگیرند تا بتوانیم دستورات مقام معظم رهبری را برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصدی اجرا کنیم. با انجام برنامه ریزی، این مشکل به واقعیت تبدیل می شود و صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه سالانه 8 درصد رشد می کند.

عباس زاده با قدردانی از برگزارکننده هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز در استان فارس گفت: از بازدیدکنندگان این نمایشگاه قدردانی می کنم و امیدوارم غرفه های این نمایشگاه مورد استفاده بازدیدکنندگان در حوزه های مختلف قرار گیرد. از جمله صنعت پتروشیمی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.