افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار قاطع خواهد بود» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389832
هشدار به بایدن و نتانیاهو؛ «پاسخ ایران بسیار قاطع خواهد بود» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: پس از عملیات مشروع و قانونی صادق 2 علیه تجاوزات گذشته رژیم صهیونیستی به کشورمان، سخنان مقامات همیشه آویو درباره واکنش به این عملیات آغاز شد. در همین حال مقامات سیاسی و نظامی کشورمان تهدید کرده اند که در صورت تهاجم مجدد رژیم صهیونیستی، پاسخ تهران بسیار دردناک خواهد بود. […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: پس از عملیات مشروع و قانونی صادق 2 علیه تجاوزات گذشته رژیم صهیونیستی به کشورمان، سخنان مقامات همیشه آویو درباره واکنش به این عملیات آغاز شد. در همین حال مقامات سیاسی و نظامی کشورمان تهدید کرده اند که در صورت تهاجم مجدد رژیم صهیونیستی، پاسخ تهران بسیار دردناک خواهد بود.

روزنامه رای الیوم در مطلبی در این باره نوشت: مسعود بیزیکیان رئیس جمهور ایران پس از عملیات صادق 2 اعلام کرد که این گوشه ای از قدرت ماست. ایران دارای تعداد زیادی موشک بالستیک و انواع دیگر موشک است. علاوه بر همه اینها باید هواپیماهای بدون سرنشین یک انفجار اضافه کنید. ممکن است اهداف حملات بعدی ایران به سرزمین های اشغالی، پایگاه های نظامی در این منطقه نباشد. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارای قایق های تندرو است که در هر حمله ای می توانند به خطوط دفاعی ناوهای آمریکایی نفوذ کنند. این نیروها همچنین ممکن است تنگه هرمز را به روی جابجایی 20 درصد از صادرات جهانی نفت ببندند که تأثیر گسترده ای بر اقتصاد جهانی خواهد داشت. ایران هشدار داده است که در صورت حمله، نه تنها رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد، بلکه کشورهای حامی این حمله نیز هدف قرار خواهند گرفت. به همین دلیل به آن هدایت می شود بایدن و نتانیاهو ما می گوییم; به ایران حمله نکنید زیرا واکنش این کشور بسیار قاطع خواهد بود.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛

روزنامه القدس العربی به مناسبت سالگرد طوفان الاقصی نوشت: 7 اکتبر نقطه عطفی در عرصه نظامی است. این عملیات نه تنها مربوط به نبرد بین فلسطینی ها و اشغالگران است، بلکه برای کل جهان مهم است. طوفان الاقصی ضعف و شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و افسانه سرویس های جاسوسی موساد، امان و برنامه هایی از این قبیل را آشکار کرد. پگاسوس نابود شد اگر کمک های تسلیحاتی کشورهای غربی نبود، این رژیم هرگز نمی توانست در مقابل محور مقاومت مقاومت کند. موشک های مافوق صوت در منطقه و به طور مشخص در ایران، یمن و لبنان نقش مهمی در سازماندهی مجدد نقشه ژئوپلیتیکی منطقه داشتند. به کمک ساخت این موشک ها موازنه قوا در برابر رژیم صهیونیستی برقرار می شود.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛

روزنامه سوریه انقلاب وی همچنین گزارش داد: ده ها سال از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به فلسطینیان، نسل کشی و مصادره اراضی آنها می گذرد. پس از گذشت یک سال از عملیات تهاجمی الاقصی، غزه همچنان بر مواضع و اصول خود ایستاده است و این نقطه عطفی در تاریخ جنگ بین اعراب و صهیونیست ها به حساب می آید. رژیم صهیونیستی هرگز در 7 اکتبر ۲۰۲۳ من یک بار دیگر عملیات را فراموش نمی کنم مشکل فلسطین در راس توجه و نظر قرار دارد. بین المللی واقع شده است

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛

روزنامه سوریه میهن وی در خصوص فساد آمریکا و رژیم صهیونیستی نوشت: نتانیاهو جنایتکار به چندین فقره فساد مالی، دریافت رشوه و هدایای غیرقانونی متهم است. این فساد فقط به نتانیاهو محدود نمی شود، بلکه ژنرال های رژیم صهیونیستی در معاملات تسلیحاتی نیز رشوه های زیادی دریافت کرده اند. وضعیت آمریکا بهتر از اسرائیل نیست. این کشور در پرونده های فساد غرق می شود تا کودک بایدن با اتهامات فساد مالی و بخواب جنگید تا از موقعیت پدرش استفاده کند و بس. مشکل این در مورد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ایالات متحده اعمال می شود.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛

روزنامه المقریب العراقی گزارش داد: طوفان الاقصی رعب و وحشت را در زندگی صهیونیست ها به ویژه مسئولان ایجاد کرد. همیشه آویو اصلا انتظار چنین عملیاتی را نداشتند. این عملیات سیلی محکمی به ارتش رژیم صهیونیستی و دروغ های آن تلقی می شود. همیشه آویو رسوا شده از برتری اطلاعاتی و نظامی مهاجمان.

هشدار به بایدن و نتانیاهو؛

روزنامه یمن المسیره درباره تحولات منطقه نوشت: پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی از جمله ترور اسماعیل. هانیه به همین دلیل، به تأخیر افتاد تا فضای لازم به تلاش برای دستیابی به آتش بس جامع در غزه داده شود. اما در نهایت مشخص شد که راهی جز پاسخ نظامی به این حملات وجود ندارد. اگر رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی جدیدی علیه ایران بزند، این کشور اقدامات جدیدی را برای افزایش آمادگی خود انجام خواهد داد. حزب الله لبنان نیز نشان داد که تحت تأثیر ترور دبیرکل خود قرار نگرفت، زیرا یک سازمان سازمان یافته با هزاران فرمانده و قدرت نظامی گسترده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.