افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

اگر جنایت اسرائیل ادامه یابد، قانون اقدام راهبردی را اصلاح خواهیم کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389754
اگر جنایت اسرائیل ادامه یابد، قانون اقدام راهبردی را اصلاح خواهیم کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر عباس گلرو شورای اسلامی شهر در جلسه امروز (سه شنبه 26 مهرماه) طی سخنانی در این جلسه گفت: شهید حسن نصرالله اهل عهد و عهد بود و با درایت، وحدت و انسجام بین شیعیان لبنان را در بالاترین سطح به ارمغان آورد. . و تمام توان خود را برای اتحاد مسلمانان […]

به گزارش خبرنگار مهر عباس گلرو شورای اسلامی شهر در جلسه امروز (سه شنبه 26 مهرماه) طی سخنانی در این جلسه گفت: شهید حسن نصرالله اهل عهد و عهد بود و با درایت، وحدت و انسجام بین شیعیان لبنان را در بالاترین سطح به ارمغان آورد. . و تمام توان خود را برای اتحاد مسلمانان به کار گرفت و از شیعه و سنی استفاده کرد، به طوری که تعداد زیادی از اهل سنت لبنان به نمایندگی از او به مقاومت پیوستند.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله هرگز دستور حمله نظامی به اماکن غیرنظامی رژیم اشغالگر را نداد. راه و مکتب سید حسن نصرالله می ماند. حزب الله قوی تر از قبل پیش خواهد رفت، زیرا سازمانی منسجم است و به زودی دبیرکل آن انتخاب خواهد شد که خشم دشمنان و تعجب عاشقان را در پی خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا اولین حامی نظام است و در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی شریک است. وعده صدوق 2 موفق تر از قول صدوق 1 بود که قلب مسلمانان به ویژه مردم لبنان و فلسطین را آرام کرد.

نماینده مردم سمنان در شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل در آستانه نابودی است و این رژیم در ناامن ترین مراحل ایجاد خود به سر می برد و نگران موجودیت نامشروع خود است. بگذارید رژیم ویران شده اسرائیل و نخست وزیر لعنتی آن بدانند که ما برای نابودی اسرائیل حتی یک لحظه درنگ نخواهیم کرد و خط مبارزه برای نابودی آن بی پایان است.

وی افزود: ساکنان سرزمین های اشغالی فلسطین به ویژه مهاجران یهودی بدانند که ما به دنبال نابودی یهودیان نیستیم، بلکه به دنبال ریشه کن کردن رژیم نامشروع هستیم. ساکنان سرزمین های اشغالی باید بدانند که آمریکا دوست آنها نیست. ما به مبارزه ایمان داریم و راه حل سیاسی برای حل مسئله فلسطین داریم.

گلرو وی تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا باید مراقب باشد در صورت تداوم جنایات رژیم اسرائیل در لبنان و غزه و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی، شورای اسلامی در اصلاح قانون راهبردی برای رفع تحریم ها تردیدی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.