افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

قیمت طلا و سکه را پیش بینی کنید.

  • کد خبر : 389652
قیمت طلا و سکه را پیش بینی کنید.

آفتاب نیوز: قیمت طلا و ارز امروز روندی متفاوت نسبت به روزهای گذشته داشت و به نظر می رسد بازار در سردرگمی به سر می برد. به گزارش سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز طلای 17 عیار از 1403 و 18 عیار 67 هزار تومان افت داشته و هم اکنون با قیمت 4 میلیون […]

آفتاب نیوز:

قیمت طلا و ارز امروز روندی متفاوت نسبت به روزهای گذشته داشت و به نظر می رسد بازار در سردرگمی به سر می برد. به گزارش سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز طلای 17 عیار از 1403 و 18 عیار 67 هزار تومان افت داشته و هم اکنون با قیمت 4 میلیون و 80 هزار تومان در بازار کشور عرضه می شود. طلای 24 عیار امروز 89 هزار تومان ارزان شده و به قیمت پنج میلیون و 439 هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که در بازار ارز، نوسانات قیمت ها به گونه ای متفاوت تحلیل می شود. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران نوشت ارز جدید طراحی شده که پیش از این کاهش قیمت های پی در پی را تجربه کرده بود، امروز تغییری در قیمت خود نداشت و در قیمت 48 میلیون و 700 هزار تومان ثابت ماند. ارز طرح قدیم نیز 500 هزار تومان کاهش یافت و هم اکنون با نرخ 43 میلیون و 200 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

طلای جهانی نیز نسبت به دیروز پنج دلار کاهش یافت و اکنون به قیمت 2639 دلار در هر اونس رسیده است.

قیمت طلا و ارز در کشور با توجه به قیمت جهانی طلا و قیمت دلار تعیین می شود و این دو عامل تعیین کننده جهت حرکت بازار ایران است. در حال حاضر طلای جهانی با نوسانات محدود همراه است و دلار نیز نوسانات جزئی را از سوی بازارساز تجربه می کند. در نتیجه نمی توان انتظار نوسانات زیادی در بازار طلا و ارز داشت.

در این میان شایان ذکر است که بازار طلا و ارز کشور تعادل بین عرضه و تقاضا را تجربه می کند و همین عامل قیمت ها را در سطح ثابتی نگه داشته است.

کارشناسان معتقدند هفته جدید برای بازار طلا و ارز مهم است. اگر قیمت طلای مذاب و سکه امامی در هفته جاری به کانال قبلی خود بازگردد، می توان گفت که بازارساز کار خود را به درستی انجام داده و توانسته بازار را کنترل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.