افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

تنبیه بدنی معلم پسر نوجوان را فلج کرد/عکس

  • کد خبر : 389634
تنبیه بدنی معلم پسر نوجوان را فلج کرد/عکس

یک معلم چینی دانش آموز 13 ساله خود را به عنوان تنبیه مجبور به انجام 1000 اسکات در یک کمپ تابستانی کرد که باعث نوعی ناتوانی او شد. به گزارش صبحگاهی، خانم لو اهل استان شاندونگ چین در مورد اتفاقی که برای تنها فرزندش در یک کمپ تابستانی افتاد صحبت کرد. او گفت که تابستان […]







یک معلم چینی دانش آموز 13 ساله خود را به عنوان تنبیه مجبور به انجام 1000 اسکات در یک کمپ تابستانی کرد که باعث نوعی ناتوانی او شد.



به گزارش صبحگاهی، خانم لو اهل استان شاندونگ چین در مورد اتفاقی که برای تنها فرزندش در یک کمپ تابستانی افتاد صحبت کرد.

او گفت که تابستان گذشته، پسر 13 ساله اش در یک کمپ تابستانی 7 روزه ثبت نام کرد تا با سایر کودکان در فعالیت های بدنی شرکت کند.

همه چیز به خوبی پیش رفت تا اینکه در روز پایان برنامه آموزشی این اردو، همه والدین فیلم پایان برنامه را دریافت کردند و وقتی من و همسرم عکس پسرمان را دیدیم، متوجه قرمزی چشمان او از گریه شدیم. چهره غمگینش بعد دیدیم پسرمان موقع راه رفتن لنگ می زند.

وقتی برای بردن پسرمان به اردوگاه رفتیم، او را دیدیم که روی چهارپایه ای در انتظار ما نشسته و قادر به راه رفتن نیست. پس از پرس و جو متوجه شدیم که قبل از مراسم اختتامیه برنامه در حین تمرین ورزشی، پسرمان با کودک دیگری شروع به صحبت کرده و معلم او را تنبیه کرده و او را مجبور به انجام 1000 حرکت اسکات کرده است.

ماهیچه های پای پسرمان بعد از 200 اسکوات درد می کند و معلم به جای کمک به او، او را وادار به ایستادن روی سینه کرد و تنها زمانی که قرار بود مراسم اختتامیه شروع شود، معلم پسرمان را روی چهار پا گذاشت.

مرد جوان

خانم لو در ادامه گفت که پسرش دردهای زیادی داشته و در معاینات پزشکی سال گذشته مشخص شد که به دلیل ورزش شدید در مدت کوتاهی دچار رابدومیولیز شده است.

در این بیماری که به آن تحلیل رفتن عضلات مخطط نیز می گویند، عضلات اسکلتی آسیب دیده و از بین می روند. حتی پس از انجام درمان های لازم نمی تواند به راحتی راه برود و به دلیل رابدومیولیز کبد و کلیه هایش نیز آسیب دیده است.

این خانواده از مسئولان ارتش شکایت کرده و مراحل قانونی در حال انجام است.

منبع: خبرآنلاین




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.