افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

زیدآبادی: چرا آژانس بین المللی انرژی اتمی سکوت کرده است؟

  • کد خبر : 389626

زیدآبادی فعال سیاسی با ابراز تعجب از سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در برابر تهدید اسرائیل مبنی بر حمله به تاسیسات هسته ای ایران، تاکید کرد: آیا آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است حمله به تاسیسات هسته ای ایران به معنای خطر نشت تشعشعات نیست؟ به گزارش ایسنا، احمد زیدآبادی مطلبی با عنوان […]

زیدآبادی فعال سیاسی با ابراز تعجب از سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در برابر تهدید اسرائیل مبنی بر حمله به تاسیسات هسته ای ایران، تاکید کرد: آیا آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است حمله به تاسیسات هسته ای ایران به معنای خطر نشت تشعشعات نیست؟

به گزارش ایسنا، احمد زیدآبادی مطلبی با عنوان حمله به تاسیسات هسته ای؟ وی در کانال تلگرامی خود نوشت:

نفتالی بنت، یکی از رهبران افراطی اسرائیل، که در دوره کوتاه نخست وزیری خود دستور تمرین جدی برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران را صادر کرد، اکنون بر انجام این حمله اصرار دارد و معتقد است که این فرصت برای “انهدام تاسیسات هسته ای از ایران” به دست نیامده است. دوباره بیا
بنت دو سال پیش از سیاست بازنشسته شد، اما به دلیل محبوبیت روزافزونش در بین مردم اسرائیل، به دنبال بازگشت به سیاست است. او در حال حاضر تنها سیاستمدار اسرائیلی است که بر اساس نظرسنجی ها محبوبیت بیشتری از نتانیاهو برای پست نخست وزیری دارد.
آنچه بسیار عجیب به نظر می رسد، سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در برابر تهدید اسرائیل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران است.

صرف نظر از اینکه اسرائیل توانایی یا عزم برای انجام چنین حمله ای را دارد یا نه، تهدید حمله به تاسیسات هسته ای در هر گوشه ای از جهان به دلیل احتمال نشت تشعشعات هسته ای همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. نشت تشعشعات اتمی یک فاجعه بزرگ انسانی و زیست محیطی با اثرات ماندگار است و نمونه ای از آن را بشریت معاصر با انتشار تشعشعات اتمی از نیروگاه چرنوبیل در زمان حیات اتحاد جماهیر شوروی تجربه کرده است.

به گفته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، آیا حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران خطر نشت تشعشعات رادیواکتیو ندارد؟ اگر نه، چگونه؟ و اگر چنین است، چگونه در برابر احتمال وقوع چنین فاجعه هولناک و هولناکی بر سر مردم و سرزمین ایران سکوت کرده اید؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.