افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

انتقاد رئیس پلیس پایتخت از وضعیت موتورسواری در معابر شهری + فیلم

  • کد خبر : 389362
انتقاد رئیس پلیس پایتخت از وضعیت موتورسواری در معابر شهری + فیلم

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس راهور تهران بزرگ روز سه‌شنبه در مراسم معرفی 150 دستگاه موتورسیکلت به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: 46 درصد از 300 فوتی‌های تصادفی پایتخت در نیمه نخست امسال مربوط به موتورسواران است. ، که بسیار بالاست. وی با بیان اینکه 80 درصد خودروهای تردد در […]

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس راهور تهران بزرگ روز سه‌شنبه در مراسم معرفی 150 دستگاه موتورسیکلت به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: 46 درصد از 300 فوتی‌های تصادفی پایتخت در نیمه نخست امسال مربوط به موتورسواران است. ، که بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه 80 درصد خودروهای تردد در معابر شهری پایتخت تک نفره هستند، گفت: مرگ 300 نفر در تصادفات رانندگی در نیمه نخست امسال بسیار زیاد و هشداردهنده است که باید با اتخاذ تصمیم کاهش یابد. اقدامات ترافیکی و انتظامی و همکاری و مشارکت مردم.

سردار محمدیان در خصوص اضافه شدن 150 دستگاه موتورسیکلت به ناوگان پلیس راه پایتخت افزود: این تجهیزات با ارز خریداری شده و باید در نگهداری آن کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس در سراسر دنیا علاوه بر نیروهای پلیس به تجهیزات پیشرفته نیاز دارد، گفت: کار پلیس همیشه انسان محور بوده و خواهد بود، اما در عین حال تجهیزات نیز بسیار مهم است زیرا اگر پلیس تجهیزات نیروهای ضعیف تری داشته باشد. و وسایل نقلیه نسبت به حریف اگر داشته باشد نمی تواند بازدارنده باشد و حریف بر آن مسلط می شود.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: شهر تهران به دلیل حجم زیاد خودروها و فرهنگ ترافیکی خاص حاکم بر جامعه با چالش های ترافیکی زیادی مواجه است و برای کمک به کنترل ترافیک این تعداد موتورسیکلت به ترافیک اضافه شده است. پلیس

وی یادآور شد: اگر ظرفیت مترو کافی بود، وسایل نقلیه عمومی کافی بود و مردم به راحتی به ایستگاه های مترو و اتوبوس دسترسی داشتند، می توانستیم فرهنگ پیاده روی را ترویج کنیم و استفاده از خودروهای شخصی را در جامعه کاهش دهیم.

سردار محمدیان به وضعیت نگران کننده موتورسیکلت های شهری اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی باید از یک نقطه آغاز شود و اولین گام برای ساماندهی موتورسیکلت ها در سطح شهر ماموران پلیس موتورسیکلت هستند و باید از این موتورسیکلت هایی که به جاده اضافه شده است استفاده شود. برای تسهیل تردد و ترویج کشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.