افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

اطلاعیه ارتش اصفهان در مورد حادثه انفجار شبانه

  • کد خبر : 389351
اطلاعیه ارتش اصفهان در مورد حادثه انفجار شبانه

ماجرای انفجار دیشب در اصفهان چه بود؟: طی چند ساعت گذشته ویدئویی از اصفهان در فضای مجازی منتشر شد که ظاهراً انفجارهایی را ثبت می کند. اما نه مکان اصفهان و نه زمان ضبط آن قابل تایید نبود. می توانید ویدیوی مورد نظر را مشاهده کنید. در ابتدا برخی گمانه زنی کردند که این رزمایش […]

ماجرای انفجار دیشب در اصفهان چه بود؟: طی چند ساعت گذشته ویدئویی از اصفهان در فضای مجازی منتشر شد که ظاهراً انفجارهایی را ثبت می کند. اما نه مکان اصفهان و نه زمان ضبط آن قابل تایید نبود. می توانید ویدیوی مورد نظر را مشاهده کنید.

در ابتدا برخی گمانه زنی کردند که این رزمایش نظامی است اما قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اساسا با صدور اطلاعیه ای خبر انفجار در شهر اصفهان را تکذیب کرد.

معاون روابط عمومی صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در عین حال گفت: صدای انفجار نیمه شب گذشته به دلیل رویت شی نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بوده است.

محمدرضا شفیعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ، در خصوص جزئیات صدای انفجار شب گذشته در این استان اظهار داشت: صدای انفجار نیمه شب گذشته به دلیل مشاهده یک شی نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه دفاع

وی با بیان اینکه این حادثه در خارج از شهر رخ داده است، افزود: این حادثه طبیعی است و نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از خود است و در اوج آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشور هستیم. اصفهان تاکید کرد که اتفاق خاصی نیفتاده است. و اظهار داشت: انجام رزمایش شبانه یا تهاجم به دشمن صحیح نیست.

خبرگزاری فارس نیز درباره «ماجرای صدای انفجار دیشب در حوالی اصفهان» از قول «یک مقام آگاه سپاه» نوشت: صدای انفجار نیمه شب گذشته به دلیل مشاهده شیئی از قبل بوده است. فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی و هیچ رویداد ویژه دیگری اعم از رزمایش یا حمله وجود نداشت.» دشمن حقیقت ندارد.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) هرگونه حمله خارجی به شهر اصفهان را تکذیب کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.