افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

15 فلسطینی در بمباران شهرک آوارگان غزه به شهادت رسیدند

  • کد خبر : 389187
15 فلسطینی در بمباران شهرک آوارگان غزه به شهادت رسیدند

به گزارش ایرنا رسانه های فلسطینی گزارش دادند که این افراد در حمله اسرائیل به خانه و چادرهای آوارگان فلسطینی در اردوگاه الباریج در مرکز نوار غزه کشته شدند. در این جنایت علاوه بر شهادت این 15 نفر، تعداد زیادی نیز مجروح شدند. همچنین تعداد زیادی از شهدا و مجروحان زن و کودک هستند. منابع […]

به گزارش ایرنا رسانه های فلسطینی گزارش دادند که این افراد در حمله اسرائیل به خانه و چادرهای آوارگان فلسطینی در اردوگاه الباریج در مرکز نوار غزه کشته شدند.

در این جنایت علاوه بر شهادت این 15 نفر، تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

همچنین تعداد زیادی از شهدا و مجروحان زن و کودک هستند.

منابع خبری دوشنبه شب از شهادت 77 فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد دیروز تا دوشنبه شب خبر دادند.

اطلاع رسانی کند آیرینبا گذشت یک سال از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 4 قتل انجام داد که در نتیجه آن 137 نفر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته 41 هزار و 909 نفر را در نوار غزه به شهادت رساند که 60 درصد آنها زن و کودک بودند.

بر اساس این گزارش، تعداد مجروحان نوار غزه از 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) به 97303 نفر رسیده است.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) جنگی ویرانگر را علیه ساکنان نوار غزه آغاز کرده است که در نتیجه آن علاوه بر ویرانی های گسترده و قحطی مرگبار، بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند شهید و مجروح شدند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه، به اقدامات نسل کشی ادامه می دهد. جنایات علیه ساکنان غزه همچنان ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی با وجود همه این جنایات اعتراف کرده است که پس از 12 ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود در این جنگ که نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیستی از نوار غزه است، دست یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.