افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

برگزاری جشن ها عامل مهمی در رونق گردشگری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389103
برگزاری جشن ها عامل مهمی در رونق گردشگری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی فاطمی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره ملی آش ایران و هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه زنجان پایگاه اصلی جشنواره آش ایران است، گفت: می تواند جاذبه های گردشگری را از طریق جشنواره افزایش دهد. وی بیان کرد: برگزاری جشن ها عامل مهمی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی فاطمی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره ملی آش ایران و هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه زنجان پایگاه اصلی جشنواره آش ایران است، گفت: می تواند جاذبه های گردشگری را از طریق جشنواره افزایش دهد. وی بیان کرد: برگزاری جشن ها عامل مهمی در جذب گردشگر است.

وی با بیان اینکه اگر امروز جشن آش برگزار شود بر اساس غذا، غذا و آشپز برگزار می شود، افزود: جشنواره آش ایرانی با برند زنجان در فهرست رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسیده است.

فاطمی با اشاره به اینکه جشنواره ملی آش ایرانی عمر طولانی ندارد، ادامه داد: جشنواره ها در صورتی می توانند در بلندمدت فعالیت کنند که به درستی بر پایه محلی آن جامعه بنا شوند.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: مبنای اصلی جشنواره آش ایرانی این است که اگر فرصتی پیش آمد این برند بیش از گذشته معرفی شود تا زمینه گردشگری و توسعه فراهم شود. این استان

فاطمی با بیان اینکه ایران اسلامی کشور تفاوت هاست، افزود: تفاوت ها باعث شکل گیری فرهنگ ها شده است و همین تفاوت ها در آیین ها، زبان ها و گویش ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه تفاوت ها می تواند عامل تضاد و تفرقه باشد اما وقتی به گردشگری و فرهنگ نگاه می کنیم ارزش و جذابیت پیدا می کند، گفت: هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان زنجان تفاوت های فرهنگی را نشان داده است. . .

مدیرکل دفتر توسعه ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه ایران سرزمین تنوع و آداب و رسوم فرهنگی و اقلیمی است، گفت: حضور استان های مختلف از سراسر کشور در این جشنواره آش ایرانی و در نمایشگاه صنایع دستی زیبایی و تنوع فرهنگی ایران.

فاطمی در ادامه نگاه ویژه دولت چهاردهم در حوزه گردشگری را برجسته کرد و افزود: شعار دولت ایجاد وفاق، صلح و دوستی است و این امر را با جان و دل دنبال می کند.

وی ادامه داد: تفاوت های فرهنگی باعث ایجاد همدلی، وفاق و آرامش می شود و امیدواریم دولت چهاردهم بتواند بیش از گذشته از ظرفیت گردشگری، صنایع دستی و فرهنگی کشور استفاده کند و وفاق و همدلی را به کشور بازگرداند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.