افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

استان بوشهر در خط مقدم مبارزات ضد استعماری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389074
استان بوشهر در خط مقدم مبارزات ضد استعماری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر دوشنبه در اجتماع بزرگ بوشهر پایتخت مقاومت در غرفه نهم روز بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادر مهدوی و رفقا شهید وی گفت: استان بوشهر جایگاه قبلی را در تاریخ مبارزات ضد استعماری ایران دارد. شگفت انگیز اهمیت آن به حدی است که […]

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر دوشنبه در اجتماع بزرگ بوشهر پایتخت مقاومت در غرفه نهم روز بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادر مهدوی و رفقا شهید وی گفت: استان بوشهر جایگاه قبلی را در تاریخ مبارزات ضد استعماری ایران دارد. شگفت انگیز اهمیت آن به حدی است که به عنوان پایتخت مقاومت و مبارزات ضد استعماری در عرصه تحقیقات تاریخی شناخته می شود.

وی با بیان اینکه سابقه مبارزات ضد استعماری در استان بوشهر نزدیک به 500 سال قدمت دارد، افزود: ویژگی مبارزات ضد استعماری در استان بوشهر حفظ دین و توانمندی بیشتر در عرصه مقاومت بوده است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه مقاومت در استان بوشهر یک فرهنگ است، تصریح کرد: انگلیس چهار بار به استان بوشهر حمله کرد و هر بار علما و مردم این دیار حماسه آفریدند و آنها را شکست دادند به طوری که اکنون نام و نشانی انگلیسی هاست. قبرستان ننگشان در استان بوشهر از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: بوشهر در جغرافیای جهان اسلام استانی استانی و مقاوم با فرهنگ محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج فارس در نبرد مستقیم با آمریکا گفت: ناوگروه ذوالفقار با نیروی دریایی آمریکا مستقر در خلیج فارس مقابله و به آنها و اکثر عزیزانش حمله کرد. . به شهادت رسیدند که نشان از ریشه تاریخی دارد. این استان در مبارزات ضد استعماری و ولایی پیشرو است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در خط مقدم مبارزات ضد استعماری قرار دارد، گفت: انگلیس هر بار که به این استان حمله کرده شکست خورده است، آمریکا نیز دو بار به مرزهای آبی استان بوشهر حمله کرد و بار اول شکست خوردند و دستگیر شدند. دوم و شکست دیگری را تجربه کردند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: حتی بانوان این استان در منطقه وجود دارد آنها در مقابل ارتش انگلیس ایستادند.

وی گفت: بنابراین بوشهر استان ایمان و مقاومت مبتنی بر حکومت است و هم اکنون نیز بر اساس نظام ایمانی و اعتقادی که دارد با تمام قوا و توان در خدمت مقام معظم رهبری امام خامنه ای است. من است

وی با اشاره به سالگرد عملیات تهاجمی الاقصی افزود: رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای محور شرارت بدانند که شهادت یک فرمانده نهضت مقاومت را متوقف نمی کند، بلکه با یک حرکت مقاومت آغاز می شود. ایمان قوی تر، شدت بیشتر و خشونت بیشتر.

نماینده فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: با شهادت امام حسین(ع)TO) مدرسه حسینTO) شکل گرفت و اکنون مشاهده می شود که این مکتب در عرصه مقاومت جهانی در برابر جبهه نیرو و اسلام ستیزی اولین است و نظم آینده جهان نه یک دستور آمریکایی بلکه یک دستور حسینی به رهبری مهدی آل است. -محمد.ص) است

وی یادآور شد: اعلام می کنیم همه مردم استان بوشهر زیر نظر مقام معظم رهبری و رهنمودها و مژده های ایشان هستند و هر کشوری که بخواهد کوچکترین تعرضی به جغرافیای ایران اسلامی داشته باشد، با بزرگترین مقاومت مردم مواجه خواهد شد. مردم بوشهر .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.